how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מומלץ בהקדם » איפה הכי טוב לישון אם אתה רוצה לטייל ביוסמיטי?

איפה הכי טוב לישון אם אתה רוצה לטייל ביוסמיטי?

2023-03-06 15:45:00+02:00

קמפינג ביוסמיטי

קמפינג היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחוות את הפארק הלאומי יוסמיטי. ישנם 13 אתרי קמפינג ביוסמיטי, החל מאתרים פרימיטיביים ועד חיבורים לקרוואנים. קמפינג הוא דרך מצוינת להתקרב לטבע ולחוות את היופי של יוסמיטי.

לינה ביוסמיטי

אם קמפינג זה לא הקטע שלך, יש הרבה אפשרויות לינה ביוסמיטי. ישנם מספר בתי מלון ובקתות בפארק, כמו גם בקתות והשכרות נופש. הלודג'ים מציעים מגוון שירותים, ממסעדות ועד בריכות שחייה.

להישאר מחוץ ליוסמיטי

אם אתה לא רוצה להישאר בפארק, יש הרבה אפשרויות מחוץ ליוסמיטי. יש מלונות, מוטלים והשכרות נופש בעיירות הסמוכות מריפוסה, אוקהרסט וגרובלנד. עיירות אלו קרובות מספיק ליוסמיטי כך שתוכלו לעשות טיולי יום בקלות לתוך הפארק.

עמק יוסמיטי

עמק יוסמיטי הוא היעד הפופולרי ביותר בפארק. ישנן מספר אפשרויות לינה בעמק, כולל מלון Ahwahnee, Yosemite Lodge ו-Curry Village. הלודג'ים הללו מציעים מגוון שירותים, ממסעדות ועד בריכות שחייה.

Tuolumne Meadows

Tuolumne Meadows הוא יעד פופולרי למטיילים ולתרמילאים. יש כמה אתרי קמפינג בכרי הדשא, כמו גם אכסניה ובקתות. מלון Tuolumne Meadows Lodge מציע מגוון שירותים, לרבות מסעדה וחנות כללית.

לא משנה היכן תבחרו לשהות ביוסמיטי, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על יוסמיטי, עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן