how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » ויראלי » איפה כדאי לישון באגם בלטון?

איפה כדאי לישון באגם בלטון?

2023-03-12 19:13:00+02:00

בתי מלון

לייק בלטון יש מגוון מלונות לבחירה, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. המלונות הפופולריים ביותר באזור הם מלון לייק בלטון ומלון בלטון אין אנד סוויטס. שניהם מציעים חדרי אירוח נוחים ומתקנים נהדרים, כגון בריכה חיצונית, מרכז כושר ואינטרנט אלחוטי חינם.

בקתות

אם אתם מחפשים חוויה כפרית יותר, ישנן מספר בקתות זמינות להשכרה באזור. בקתות אלו ממוקמות בדרך כלל על האגם ומציעות נופים מדהימים של הנוף שמסביב. הם מצוידים גם במתקני נוחות מודרניים, כגון מיזוג אוויר, מטבחים מלאים וג'קוזי.

קֶמפִּינג

למי שמעדיף להתפרע, ישנם מספר אתרי קמפינג הממוקמים ליד אגם בלטון. אתרים אלה מציעים מגוון שירותים, כגון בורות אש, שולחנות פיקניק ושירותים. חלק מהאתרים מציעים אפילו השכרת סירות, כך שתוכלו לחקור את האגם בשעות הפנאי שלכם.

דמי קמפינג

דמי הקמפינג משתנים בהתאם לאתר ולמשך השהייה. רוב האתרים גובים תשלום יומי, בעוד שחלקם עשויים להציע הנחות לשהיות ארוכות יותר. חשוב לבדוק עם מגרש הקמפינג לפני ביצוע הזמנה כדי להבטיח שתקבלו את המחיר הטוב ביותר.

כללי קמפינג

חשוב להקפיד על כללי הקמפינג בעת קמפינג ליד אגם בלטון. זה כולל כיבוד הסביבה, שמירה על רמות רעש למינימום וסילוק אשפה כהלכה. אי ציות לכללים עלול לגרום לקנסות או אפילו פינוי ממגרש המחנאות.

דִיוּר שירותים עמלות
בתי מלון בריכה חיצונית, חדר כושר, אינטרנט אלחוטי חינם משתנה
בקתות מיזוג אוויר, מטבחים מלאים, ג'קוזי משתנה
קֶמפִּינג בורות אש, שולחנות פיקניק, שירותים, השכרת סירות משתנה

לא משנה היכן תבחרו לשהות באגם בלטון, בטוח שתהנו. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר או חווית קמפינג כפרית, באזור היפה הזה יש משהו לכל אחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן