how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » עוצר נשימה » איפה כדאי לישון בבייג'ינג?

איפה כדאי לישון בבייג'ינג?

2023-03-14 22:56:00+02:00

אכסניות חסכוניות

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב לשהותכם בבייג'ינג, אכסניות הן בחירה מצוינת. אכסניות הן דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים ולקבל טיפים פנימיים על המקומות הטובים ביותר לבקר בעיר. לבייג'ינג יש מגוון רחב של אכסניות לבחירה, כאשר המחירים מתחילים החל מ-$10 ללילה. כמה מהאכסניות הפופולריות ביותר בבייג'ינג כוללות את אכסניית התרמילאים בייג'ינג דאונטאון, את אכסניית התרמילאים בייג'ינג סיטי ואכסניית הנוער הבינלאומית של בייג'ינג.

אכסניית תרמילאים בבייג'ינג דאונטאון

אכסניית בייג'ינג דאונטאון תרמילאים ממוקמת בלב בייג'ינג, במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. האכסניה מציעה מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח משותף ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. האכסניה מציעה גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

אכסניית תרמילאים בבייג'ינג סיטי

אכסניית בייג'ינג סיטי תרמילאים ממוקמת באזור וואנגפוג'ינג ההומה של בייג'ינג. האכסניה מציעה מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח משותף ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. האכסניה מציעה גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

אכסניית הנוער הבינלאומית בבייג'ינג

אכסניית הנוער הבינלאומית בייג'ינג ממוקמת בלב בייג'ינג, במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. האכסניה מציעה מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח משותף ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. האכסניה מציעה גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלונות בטווח הביניים

אם אתם מחפשים אפשרות לטווח בינוני לשהותכם בבייג'ינג, יש הרבה מלונות לבחירה. בבייג'ינג יש מגוון רחב של מלונות בטווח הביניים, עם מחירים החל מ-$50 ללילה. כמה מהמלונות הפופולריים ביותר בבייג'ינג כוללים את מלון בייג'ינג, את מלון בייג'ינג אינטרנשיונל ואת מלון גרנד בייג'ינג.

מלון בייג'ינג

מלון בייג'ינג ממוקם בלב בייג'ינג, במרחק של דקות הליכה ספורות מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלון בייג'ינג הבינלאומי

מלון בייג'ינג אינטרנשיונל ממוקם באזור וואנגפוג'ינג ההומה של בייג'ינג. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלון גרנד בייג'ינג

מלון גראנד בייג'ינג ממוקם בלב בייג'ינג, במרחק של דקות הליכה ספורות מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים אפשרות יוקרתית לשהותכם בבייג'ינג, יש שפע של מלונות יוקרה לבחירה. בבייג'ינג יש מגוון רחב של מלונות יוקרה, כאשר המחירים מתחילים החל מ-100$ ללילה. כמה ממלונות היוקרה הפופולריים ביותר בבייג'ינג כוללים את מלון מריוט בייג'ינג, את מלון בייג'ינג קפיטל ואת מלון בייג'ינג ריג'נט.

מלון מריוט בייג'ינג

מלון מריוט בייג'ינג ממוקם בלב ליבה של בייג'ינג, רק כמה דקות הליכה מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלון בייג'ין קפיטל

מלון בייג'ינג קפיטל ממוקם באזור וואנגפוג'ינג ההומה של בייג'ינג. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

מלון בייג'ין ריג'נט

מלון בייג'ינג ריג'נט ממוקם בלב בייג'ינג, במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מהעיר האסורה ומכיכר טיאננמן. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מגוון של פעילויות, כגון סיורי אופניים וסיור בפאבים.

סיכום

לא משנה מה התקציב שלך, יש מקום מושלם עבורך לשהות בו בבייג'ינג. מהוסטלים בתקציב נמוך ועד מלונות יוקרה, בבייג'ינג יש משהו לכולם. לכן, אם אתם מתכננים טיול לבייג'ינג, הקפידו לבדוק את אפשרויות הלינה השונות העומדות לרשותכם. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן