how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » בינג’ » איפה כדאי לישון בגראן קנריה?

איפה כדאי לישון בגראן קנריה?

2023-03-15 21:30:00+02:00

סוגי לינה בגראן קנריה

בתי מלון

מלונות הם סוג הלינה הפופולרי ביותר בגראן קנריה. יש מגוון מלונות לבחירה, החל מתקציב ועד יוקרתי. מלונות מציעים מגוון שירותים, כגון בריכות שחייה, מסעדות וברים.

דירות

דירות הן אופציה מצוינת למי שרוצה יותר מרחב ופרטיות. הם בדרך כלל בשירות עצמי ומגיעים עם מטבח, סלון וחדר שינה. דירות בדרך כלל זולות יותר מבתי מלון וניתן למצוא אותן ברוב העיירות והערים.

וילות

וילות הן אופציה מצוינת למי שרוצה יותר מרחב ופרטיות. הם בדרך כלל גדולים יותר מדירות ומגיעים עם מטבח, סלון וחדרי שינה מרובים. וילות בדרך כלל יקרות יותר מבתי מלון ודירות, אך הן מציעות יותר מרחב ופרטיות.

איפה לשהות בגראן קנריה

מקום סוג לינה
לאס פלמאס בתי מלון, דירות, וילות
מספאלומס בתי מלון, דירות, וילות
פלאיה דל אינגלס בתי מלון, דירות, וילות
פוארטו ריקו בתי מלון, דירות, וילות
מוגאן בתי מלון, דירות, וילות

גראן קנריה הוא אי יפהפה באיים הקנריים. זהו יעד תיירותי פופולרי ומציע מגוון אפשרויות לינה. לאס פלמאס היא בירת גראן קנריה והיא מקום נהדר לשהות בו. זוהי עיר תוססת עם שפע של מסעדות, ברים וחנויות. Maspalomas הוא אתר נופש פופולרי על החוף והוא מקום נהדר לשהות בו אם אתה רוצה להיות קרוב לחוף. פלאיה דל אינגלס הוא אתר נופש פופולרי נוסף על החוף וידוע בחיי הלילה שלו. פוארטו ריקו היא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לחוף ותהיה לכם גישה למגוון מסעדות וברים. מוגאן הוא כפר דייגים קטן והוא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים לחוות את התרבות המקומית. לא משנה היכן תחליטו להישאר בגראן קנריה, בטוח שתהנו. באי יש משהו לכולם והוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש. אם אתה רוצה ללמוד עוד על גראן קנריה, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן