how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » עוצר נשימה » איפה כדאי לישון בפריז עם ילדים?

איפה כדאי לישון בפריז עם ילדים?

2023-03-23 14:19:00+02:00

מלונות בפריז למשפחות

פריז היא יעד נהדר למשפחות, עם שפע של אטרקציות ופעילויות כדי לבדר את כולם. אבל כשזה מגיע למציאת המקום הנכון לשהות בו, זה יכול להיות קצת אתגר. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בפריז למשפחות.

מלון דו לובר

מלון דו לובר הוא אופציה נהדרת למשפחות, עם מיקומו המרכזי וגישה נוחה למוזיאון הלובר. המלון מציע חדרים ידידותיים למשפחות עם שתי מיטות זוגיות, כמו גם אזור משחקים לילדים ושירות בייביסיטר. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה קצר מגן הטווילרי והשאנז אליזה.

מלון דה קרילון

מלון דה קרילון הוא עוד אפשרות מצוינת למשפחות, עם החדרים והסוויטות המפוארים שלו. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות חדר משחקים לילדים, שירות שמרטפות ובריכת שחייה. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה קצר ממגדל אייפל והשאנז אליזה.

מלון לה מוריס

מלון Le Meurice הוא אופציה נהדרת למשפחות, עם החדרים והסוויטות המפוארים שלו. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות חדר משחקים לילדים, שירות שמרטפות ובריכת שחייה. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה קצר ממוזיאון הלובר והשאנז אליזה.

דירות למשפחות בפריז

דירות הן אופציה נהדרת למשפחות המבקרות בפריז, מכיוון שהן מציעות יותר מרחב ופרטיות מאשר מלון. הנה כמה מהדירות הטובות ביותר בפריז למשפחות.

פריז מושלם

פריז פרפקט היא אופציה נהדרת למשפחות, עם מגוון הדירות שלה הממוקמות בלב העיר. הדירות מרווחות ונוחות, וכוללות מטבח מאובזר ומרפסת פרטית. בנוסף, הדירות נמצאות במרחק הליכה קצר ממוזיאון הלובר והשאנז אליזה.

השכרות נופש בפריז

השכרות נופש בפריז היא עוד אפשרות מצוינת למשפחות, עם מגוון הדירות שלה הממוקמות בלב העיר. הדירות מרווחות ונוחות, וכוללות מטבח מאובזר ומרפסת פרטית. בנוסף, הדירות נמצאות במרחק הליכה קצר ממגדל אייפל והשאנז אליזה.

גישה של פריז

Paris Attitude היא אופציה נהדרת למשפחות, עם מגוון הדירות שלה הממוקמות בלב העיר. הדירות מרווחות ונוחות, וכוללות מטבח מאובזר ומרפסת פרטית. בנוסף, הדירות נמצאות במרחק הליכה קצר ממוזיאון הלובר והשאנז אליזה.

איפה לשהות בפריז עם ילדים

כשזה מגיע למציאת המקום המתאים ללינה בפריז עם ילדים, יש הרבה אפשרויות. הנה סקירה מהירה של המקומות הטובים ביותר לשהות בפריז עם ילדים.

סוג לינה יתרונות חסרונות
מלון מיקום נוח, שירותים ידידותיים למשפחות, שירותי בייביסיטר מקום מוגבל, עלות גבוהה יותר
דִירָה יותר מרחב, פרטיות, מטבח מאובזר מיקום פחות נוח, עלות גבוהה יותר

לא משנה היכן תבחרו לשהות בפריז עם ילדים, בטוח שתהנו. למידע נוסף על המקומות הטובים ביותר לשהות בפריז עם ילדים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן