how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מומלץ בהקדם » איפה כדאי ללון בניו אורלינס?

איפה כדאי ללון בניו אורלינס?

2023-03-21 17:30:00+02:00

הרובע הצרפתי

הרובע הצרפתי הוא השכונה העתיקה והאייקונית ביותר בניו אורלינס. זה לב ליבה של העיר, ושם תמצאו את האטרקציות הפופולריות ביותר, כמו רחוב בורבון וכיכר ג'קסון. זה גם ביתם של כמה מהמסעדות, הברים ומקומות המוזיקה הטובים ביותר של העיר. אם אתם מחפשים חוויה קלאסית של ניו אורלינס, הרובע הצרפתי הוא המקום לשהות בו.

מלונות ברובע הצרפתי

הרובע הצרפתי הוא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר של העיר, כמו ריץ-קרלטון והאומני רויאל אורלינס. אבל יש גם הרבה אפשרויות ידידותיות לתקציב, כמו מלון מונטלאונה והמלון פרובינציאלי. לא משנה מה התקציב שלך, תוכל למצוא מקום נהדר לשהות בו ברובע הצרפתי.

רובע הגנים

רובע הגנים הוא אחת השכונות היפות ביותר בניו אורלינס. זה ביתם של כמה מהארכיטקטורות המדהימות ביותר של העיר, וזה גם ביתם של כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר של העיר. אם אתם מחפשים חוויה נינוחה יותר, רובע הגנים הוא המקום המושלם לשהות בו.

מלונות ברובע הגנים

רובע הגנים הוא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעיר, כמו ווינדזור קורט ורוזוולט. אבל יש גם הרבה אפשרויות ידידותיות לתקציב, כמו מלון Columns ו-Maison Dupuy. לא משנה מה התקציב שלך, תוכל למצוא מקום נהדר לשהות בו ברובע הגנים.

המארגני והביווטר

שכונות Marigny ו-Bywater הן שניים מהאזורים המתפתחים ביותר בניו אורלינס. הם ביתם של כמה מהמסעדות, הברים ומקומות המוזיקה הטובים ביותר של העיר, והם גם ביתם של כמה מאמנות הרחוב התוססת ביותר של העיר. אם אתם מחפשים חוויה אופנתית יותר, ה-Marigny ו-Bywater הם המקומות המושלמים לשהות בהם.

מלונות במריני ובביווטר

ה-Marigny ו-Bywater הם ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעיר, כמו מלון אייס ומלון קטהולה. אבל יש גם הרבה אפשרויות ידידותיות לתקציב, כמו Country Inn ו-Maison de la Luz. לא משנה מה התקציב שלך, תוכל למצוא מקום נהדר לשהות בו ב-Marigny וב-Bywater.

אפטאון ומיד-סיטי

אפטאון ומיד-סיטי הן שתיים מהשכונות הידידותיות ביותר למשפחות בניו אורלינס. הם ביתם של כמה מהפארקים והמוזיאונים הטובים ביותר של העיר, והם גם ביתם של כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר של העיר. אם אתם מחפשים חוויה רגועה יותר, Uptown ו-Mid-City הם המקומות המושלמים לשהות בהם.

מלונות ב-Uptown וב-Mid-City

אפטאון ומיד-סיטי הם ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעיר, כמו מלון Pontchartrain ו-Windsor Court. אבל יש גם הרבה אפשרויות ידידותיות לתקציב, כמו Best Western Plus ו-La Quinta Inn. לא משנה מה התקציב שלך, תוכל למצוא מקום נהדר לשהות בו ב-Uptown וב-Mid-City.

ניו אורלינס היא עיר תוססת עם תרבות ייחודית ושפע של אטרקציות. אבל איפה כדאי ללון כשאתה מבקר? התשובה תלויה באיזה סוג של חוויה אתה מחפש. בין אם אתם מחפשים חוויה קלאסית של ניו אורלינס, חוויה נינוחה יותר, חוויה אופנתית וטרנדית, או חוויה ידידותית יותר למשפחות, יש מקום מושלם לשהות בו בניו אורלינס עבורכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן