how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה לישון בברלין – מלונות, אכסניות ועוד

איפה לישון בברלין – מלונות, אכסניות ועוד

2023-02-12 12:12:00+02:00

מלונות בברלין

ברלין היא עיר נהדרת לביקור, ויש הרבה מלונות לבחירה. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות ידידותית לתקציב, תמצאו משהו שיתאים לצרכים שלכם. הנה כמה מהמלונות המובילים בברלין:

ריץ-קרלטון ברלין

מלון ריץ-קרלטון ברלין הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב העיר. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואוכל משובח. למלון יש גם מרפסת גג עם נוף מדהים של העיר.

מלון אדלון קמפינסקי

מלון אדלון קמפינסקי הוא מלון 5 כוכבים נוסף הממוקם בלב ברלין. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואוכל משובח. למלון יש גם מרפסת גג עם נוף מדהים של העיר.

מלון אם שטיינפלאץ

מלון אם שטיינפלאץ הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב ברלין. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואוכל משובח. למלון יש גם מרפסת גג עם נוף מדהים של העיר.

מלון גן החיות בברלין

מלון גן חיות ברלין הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב ברלין. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואוכל משובח. למלון יש גם מרפסת גג עם נוף מדהים של העיר.

אכסניות בברלין

ברלין היא עיר נהדרת למטיילים בתקציב נמוך, ויש הרבה אכסניות לבחירה. בין אם אתם מחפשים אווירה חברתית או מקום שקט לשהות בו, תמצאו משהו שיתאים לצרכים שלכם. הנה כמה מהאכסניות המובילות בברלין:

גנרטור ברלין מיטה

ג'נרטור ברלין מיטה היא אכסניה פופולרית הממוקמת בלב העיר. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בר, מסעדה וטרקלין. להוסטל יש גם מרפסת גג עם נופים מדהימים של העיר.

EastSeven Berlin Hostel

EastSeven Berlin Hostel היא אכסניה פופולרית הממוקמת בלב העיר. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בר, מסעדה וטרקלין. להוסטל יש גם מרפסת גג עם נופים מדהימים של העיר.

מלון Meininger Berlin Mitte

מלון Meininger Berlin Mitte הוא אכסניה פופולרית הממוקמת בלב העיר. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בר, מסעדה וטרקלין. להוסטל יש גם מרפסת גג עם נופים מדהימים של העיר.

Wombats City Hostel Berlin

Wombats City Hostel Berlin היא אכסניה פופולרית הממוקמת בלב העיר. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בר, מסעדה וטרקלין. להוסטל יש גם מרפסת גג עם נופים מדהימים של העיר.

אפשרויות לינה אחרות בברלין

לברלין יש עוד המון אפשרויות לינה, כולל Airbnb, השכרות נופש ועוד. להלן סקירה מהירה של כמה מהאפשרויות האחרות הזמינות:

סוג לינה תיאור
Airbnb השכרת חדר פרטי או דירה שלמה ממארח מקומי.
דירות נופש השכרת בית פרטי או דירה מחברת השכרת נופש.
קֶמפִּינג לינה באוהל או בקמפרוואן באחד מאתרי הקמפינג הרבים של ברלין.
גלישת ספות הישאר עם מארח מקומי בחינם.

לא משנה איזה סוג של לינה אתה מחפש, תמצא משהו שיתאים לצרכים שלך בברלין. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר או אכסניה בתקציב נמוך, תמצאו משהו שיתאים לצרכים שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן