how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מומלץ בהקדם » איפה לישון ביוסמיטי | אפשרויות לינה

איפה לישון ביוסמיטי | אפשרויות לינה

2023-02-24 18:11:00+02:00

קמפינג ביוסמיטי

הפארק הלאומי יוסמיטי הוא יעד פופולרי למטיילים, וקמפינג הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחוות את הפארק. ישנם 13 אתרי קמפינג ביוסמיטי, עם סך של למעלה מ-1,400 אתרי קמפינג. אתרי קמפינג ממוקמים ברחבי הפארק, מקרקעית העמק ועד לארץ הגבוהה. ניתן להזמין אתרי קמפינג מראש, או לנסות את מזלכם באחד ממתחמי הקמפינג של כל הקודם זוכה.

לינה ביוסמיטי

אם קמפינג זה לא הקטע שלך, יש המון אפשרויות לינה אחרות ביוסמיטי. בפארק מספר בתי מלון ולדג'ים, החל מבקתות כפריות ועד אתרי נופש יוקרתיים. מלון Ahwahnee הוא מלון היסטורי הממוקם בלב עמק יוסמיטי, וה-Tenaya Lodge הוא אתר נופש מפואר הממוקם ממש מחוץ לפארק. יש גם כמה צימרים והשכרות נופש באזור.

קמפינג לאחור

עבור אלה שמחפשים חוויה הרפתקנית יותר, קמפינג בשטחים בשטח הוא אפשרות מצוינת. קמפינג בשטח מצריך אישור, אותו ניתן לקבל ממרכז יוסמיטי Wilderness. קמפינג בשטח מותר באזורים ייעודיים, ויש יותר מ-800 מייל של שבילים בפארק. קמפינג בקאנטרי הוא דרך מצוינת לחקור את הפארק ולחוות את יופיו.

לינה ליד יוסמיטי

אם אתה לא רוצה להישאר בפארק, יש הרבה אפשרויות לינה בקרבת מקום. בעיירות מריפוסה, אוקהרסט וגרובלנד יש מגוון של בתי מלון, מוטלים והשכרות נופש. יש גם כמה אתרי קמפינג הממוקמים מחוץ לפארק, כולל אתר הנופש הפופולרי Yosemite Pines RV Resort.

טבלת אפשרויות הלינה ביוסמיטי

סוג לינה מקום עֲלוּת
קֶמפִּינג בכל הפארק 6-26 דולר ללילה
לִינָה עמק יוסמיטי ועיירות סמוכות 100-400 דולר ללילה
קמפינג לאחור אזורים ייעודיים 5 דולר ללילה
לינה ליד יוסמיטי מריפוסה, אוקהרסט, גרובלנד 50-200 דולר ללילה

טיפים לשהייה ביוסמיטי

  • הקפידו להזמין מקום לינה מראש, מכיוון שהפארק עלול להיות עמוס מאוד בעונת השיא.
  • היו מוכנים לכל סוגי מזג האוויר, שכן הטמפרטורות עשויות להשתנות מאוד בפארק.
  • הביאו הרבה אוכל ומים, מכיוון שיש אפשרויות מוגבלות לאוכל ושתייה בפארק.
  • היו מודעים לתקנות הפארק, כגון דרישת מיכל הדובים עבור קמפינג בשטח לאחור.

הפארק הלאומי יוסמיטי הוא יעד יפהפה ופופולרי למטיילים. עם מגוון אפשרויות לינה, מקמפינג ועד לודג'ים יוקרתיים, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חווית קמפינג כפרית או שהות יוקרתית, ביוסמיטי יש משהו בשבילכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן