how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » ויראלי » איפה לישון במונטנגרו – אפשרויות לינה לכל תקציב

איפה לישון במונטנגרו – אפשרויות לינה לכל תקציב

2023-02-24 13:18:00+02:00

מלונות יוקרה במונטנגרו

מונטנגרו היא מדינה מהממת עם מגוון אפשרויות לינה. אם אתם מחפשים שהות יוקרתית, יש הרבה מלונות יוקרתיים לבחירה. אתר הנופש Splendid Conference & Spa בבצ'יצ'י הוא בחירה מצוינת עבור אלו המחפשים שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר וחוף פרטי. למלון יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת. The Regent Porto Montenegro הוא עוד אפשרות מצוינת עבור אלה המחפשים שהות יוקרתית. המלון ממוקם בלב מפרץ קוטור המוגן על ידי אונסק"ו ומציע נופים מדהימים של המפרץ. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר וחוף פרטי. במלון יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת.

אכסניות תקציב במונטנגרו

אם אתם מחפשים שהייה בתקציב נמוך במונטנגרו, יש הרבה אכסניות לבחירה. אכסניית אולד טאון בקוטור היא אופציה מצוינת עבור אלו המחפשים שהייה בתקציב נמוך. האכסניה מציעה מגוון שירותים, לרבות מטבח משותף, אזור טרקלין וטרסה. להוסטל יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת. האכסניה בודבה היא עוד אפשרות מצוינת עבור אלו המחפשים שהייה בתקציב נמוך. האכסניה ממוקמת בלב בודווה ומציעה מגוון שירותים, לרבות מטבח משותף, אזור טרקלין וטרסה. באכסניה יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת.

מלונות בינוניים במונטנגרו

אם אתם מחפשים שהות בטווח בינוני במונטנגרו, יש הרבה מלונות לבחירה. מלון ספלנדיד בבצ'יצ'י הוא אופציה נהדרת עבור אלו המחפשים שהות בטווח בינוני. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר וחוף פרטי. למלון יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה וטרסה. מלון מונטנגרו ביץ' ריזורט בבצ'יצ'י הוא אפשרות מצוינת נוספת עבור אלו המחפשים שהות בטווח בינוני. המלון ממוקם על החוף ומציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר וחוף פרטי. במלון יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת.

השכרות נופש במונטנגרו

אם אתם מחפשים שהות פרטית יותר במונטנגרו, יש שפע של דירות נופש לבחירה. הווילה מונטנגרו בקוטור היא אופציה מצוינת למי שמחפש שהייה פרטית. הוילה מציעה מגוון שירותים, לרבות בריכה פרטית, טרסה וגינה. בוילה יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה וטרסה. הדירה מונטנגרו בקוטור היא עוד אפשרות מצוינת עבור אלה המחפשים שהות פרטית. הדירה מציעה מגוון שירותים, לרבות בריכה פרטית, טרסה וגינה. בדירה יש גם מסעדה ובר, כמו גם בריכה ומרפסת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן