how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » טופ 100 » איפה לישון בפוקט – אפשרויות לינה לטיול שלך

איפה לישון בפוקט – אפשרויות לינה לטיול שלך

2023-02-26 01:14:00+02:00

אתרי נופש יוקרתיים בפוקט

פוקט היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד, ואין זה מפתיע מדוע. עם החופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והמטבח הטעים, זה המקום המושלם להירגע וליהנות. אבל איפה כדאי ללון? הנה כמה מאתרי הנופש היוקרתיים הטובים ביותר בפוקט.

אתר הנופש והספא של האי נאקה

The Naka Island Resort & Spa הוא אתר נופש יוקרתי בדירוג של 5 כוכבים הממוקם על אי פרטי מול חופי פוקט. אתר הנופש מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. החדרים מרווחים ומודרניים, ואתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט.

הביתנים של פוקט

The Pavilions Phuket הוא אתר נופש מפואר בדירוג 5 כוכבים הממוקם על חוף הים של חוף קמאלה. אתר הנופש מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. החדרים מרווחים ומודרניים, ואתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט.

לינה חסכונית בפוקט

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, יש שפע של בתי הארחה ואכסניות בפוקט. להלן כמה מאפשרויות הלינה המותאמות לתקציב הטובות ביותר בפוקט.

הוסטל לתרמילאים בפוקט

אכסניית פוקט תרמילאים היא אכסניה ידידותית לתקציב הממוקם בלב פאטונג. האכסניה מציעה מגוון שירותים, לרבות בריכת שחייה, בר ומסעדה. החדרים בסיסיים אך נוחים, וההוסטל מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט.

בית ההארחה פאטונג ביץ'

בית ההארחה פאטונג ביץ' הוא בית הארחה ידידותי לתקציב הממוקם על חוף הים של חוף פאטונג. בית ההארחה מציע מגוון שירותים, לרבות בריכת שחייה, בר ומסעדה. החדרים בסיסיים אך נוחים, ובית ההארחה מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט.

טבלת אפשרויות הלינה בפוקט

דִיוּר מקום שירותים פעילויות
Naka Island Resort & Spa אי פרטי ספא, מרכז כושר, מסעדות שנורקלינג, קיאקים, שייט
הביתנים של פוקט חוף קמאלה ספא, מרכז כושר, מסעדות שנורקלינג, קיאקים, שייט
הוסטל לתרמילאים בפוקט פאטונג בריכת שחייה, בר, מסעדה שנורקלינג, קיאקים, שייט
בית ההארחה פאטונג ביץ' חוף פאטונג בריכת שחייה, בר, מסעדה שנורקלינג, קיאקים, שייט

למידע נוסף על אפשרויות לינה בפוקט, עיין בדף ויקיפדיה זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן