how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי פופולרי » איפה לישון בקורפו – מלונות, וילות ודירות

איפה לישון בקורפו – מלונות, וילות ודירות

2023-02-21 05:45:00+02:00

מלונות בקורפו

קורפו הוא אי יווני יפהפה השוכן בים היוני. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, במים הצלולים ובחיי הלילה התוססים שלו. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אין זה פלא שקורפו היא יעד פופולרי לתיירים. אבל היכן כדאי לשהות בביקור בקורפו? הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בקורפו.

מלון קורפו פאלאס

מלון קורפו פאלאס הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב העיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. המלון כולל ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון קורפו פאלאס הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ונוחה בקורפו.

מלון קורפו אימפריאל

מלון קורפו אימפריאל הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב העיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. המלון כולל ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. Corfu Imperial Hotel הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות נוחה ובמחיר סביר בקורפו.

מלון קורפו הולידיי פאלאס

מלון קורפו הולידיי פאלאס הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בלב העיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. המלון כולל ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון קורפו הולידיי פאלאס הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות בתקציב נמוך בקורפו.

וילות בקורפו

אם אתם מחפשים שהות פרטית ומפנקת יותר בקורפו, אז השכרת וילה היא האופציה המושלמת. יש הרבה וילות להשכרה בקורפו, החל מקטנות ונעימות ועד גדולות ומפנקות. הנה כמה מהווילות הטובות ביותר בקורפו.

וילה קורפו

וילה קורפו היא וילה מפוארת ברמת 5 כוכבים הממוקמת בלב העיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הוילה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. וילה קורפו היא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ופרטית בקורפו.

וילה קורפו ביץ'

וילה קורפו ביץ' היא וילה בדירוג 4 כוכבים הממוקמת על החוף בעיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הוילה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. וילה קורפו ביץ' הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות נוחה ופרטית בקורפו.

וילה קורפו נוף לים

וילה קורפו סי וויו היא וילה בדירוג 3 כוכבים הממוקמת על החוף בעיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הוילה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. Villa Corfu Sea View הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהייה חסכונית ופרטית בקורפו.

דירות בקורפו

אם אתם מחפשים שהות משתלמת ופרטית יותר בקורפו, אז השכרת דירה היא האופציה המושלמת. ישנן דירות רבות להשכרה בקורפו, החל מקטנות ונעימות ועד גדולות ומפנקות. הנה כמה מהדירות הטובות ביותר בקורפו.

דירות קורפו

דירת קורפו היא דירת 5 כוכבים מפוארת הממוקמת בלב העיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הדירה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. Corfu Apartments הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ופרטית בקורפו.

דירות חוף קורפו

Corfu Beach Apartments היא דירת 4 כוכבים הממוקמת על החוף בעיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הדירה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. Corfu Beach Apartments הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהות נוחה ופרטית בקורפו.

דירות עם נוף לים קורפו

Corfu Sea View Apartments היא דירת 3 כוכבים הממוקמת על החוף בעיר קורפו. הוא מציע נופים מדהימים של הים היוני ושל העיר העתיקה. הדירה כוללת בריכה פרטית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. Corfu Sea View Apartments הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים שהייה חסכונית ופרטית בקורפו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן