how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי פופולרי » היכן הכי טוב לשהות במילאנו?

היכן הכי טוב לשהות במילאנו?

2023-03-11 15:55:00+02:00

האזורים הטובים ביותר לשהות במילאנו

מילאנו היא אחת הערים הפופולריות ביותר באיטליה וידועה באופנה, בתרבות ובמטבח שלה. עם כל כך הרבה דברים לעשות ולראות, זה יכול להיות קשה להחליט היכן להישאר במילאנו. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של האזורים הטובים ביותר לשהות במילאנו.

Navigli

Navigli הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר לשהות במילאנו. הוא ממוקם בדרום העיר וידוע בתעלותיו, שלאורכן מסעדות, ברים ובתי קפה. זה גם ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר. Navigli הוא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לפעילות ולחקור את חיי הלילה של העיר.

דואומו

הדואומו הוא לב ליבה של מילאנו והוא ביתה של הקתדרלה האיקונית של העיר. זה גם ביתם של כמה מהחנויות, המסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר של העיר. זהו מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לאטרקציות המרכזיות של העיר ולחקור את התרבות של העיר.

בררה

בררה הוא אזור פופולרי לשהות בו במילאנו. הוא ממוקם בצפון העיר וידוע בגלריות האמנות, בתי הקפה והמסעדות שלו. זה גם ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר. בררה הוא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לאטרקציות התרבותיות של העיר ולחקור את חיי הלילה של העיר.

למברייט

למברייט הוא אזור פופולרי לשהות בו במילאנו. הוא ממוקם במזרח העיר וידוע בפארקים, בתי הקפה והמסעדות שבו. זה גם ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר. למברייט הוא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לפארקים של העיר ולחקור את חיי הלילה של העיר.

פורטה רומנה

פורטה רומנה הוא אזור פופולרי לשהות בו במילאנו. הוא ממוקם בדרום העיר וידוע בפארקים, בתי הקפה והמסעדות שבו. זה גם ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר. פורטה רומנה היא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לפארקים של העיר ולחקור את חיי הלילה של העיר.

סיכום

מילאנו היא עיר נהדרת לבקר בה ויש הרבה מקומות נהדרים לשהות בהם. בין אם אתם מחפשים מקום לינה קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר ובין אם אתם מחפשים מקום לינה קרוב לחיי הלילה של העיר, יש משהו לכל אחד במילאנו. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להחליט היכן להישאר במילאנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן