how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי חם » היכן כדאי ללון באזור נאפולי?

היכן כדאי ללון באזור נאפולי?

2023-03-12 22:05:00+02:00

אתרי נופש יוקרתיים באזור נאפולי

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית באזור נאפולי, יש לכם שפע של אפשרויות. ריץ-קרלטון נאפולי הוא אתר נופש חמישה כוכבים הממוקם על מפרץ מקסיקו. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מסלול גולף ומספר מסעדות. אתר הנופש Naples Grande Beach Resort הוא אתר נופש נוסף ברמת חמישה כוכבים הממוקם על החוף. הוא כולל ספא, בריכה ומספר מסעדות. מלון אדג'ווטר ביץ' הוא אתר נופש בדרגת ארבעה כוכבים הממוקם על החוף. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, בריכה ומספר מסעדות.

מלונות בתקציב נמוך באזור נאפולי

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, יש הרבה מלונות באזור נאפולי. La Quinta Inn & Suites Naples הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם ליד החוף. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מרכז כושר וארוחת בוקר חינם. Comfort Inn & Suites Naples הוא עוד מלון שלושה כוכבים הממוקם ליד החוף. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מרכז כושר וארוחת בוקר חינם. Best Western Naples Inn & Suites הוא מלון שני כוכבים הממוקם בסמוך לחוף הים. הוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מרכז כושר וארוחת בוקר חינם.

השכרות נופש באזור נאפולי

אם אתם מחפשים שהות פרטית יותר, יש שפע של דירות נופש באזור נאפולי. השכרות נופש נעות בין דירות על חוף הים ועד וילות יוקרתיות. דירות נופש רבות מציעות שירותים כגון בריכות, ג'קוזי וחופים פרטיים. השכרות נופש הן אופציה מצוינת למי שמחפש שהות פרטית ואישית יותר. לא משנה איזה סוג של לינה אתם מחפשים, באזור נאפולי יש משהו לכולם. מאתרי נופש יוקרתיים ועד מלונות בתקציב נמוך, יש שפע של אפשרויות לשהייה נוחה ומהנה. בין אם אתם מחפשים שהות מפוארת או אפשרות ידידותית יותר לתקציב, באזור נאפולי יש משהו לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן