how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי חם » היכן כדאי לשהות בוויסלר קנדה?

היכן כדאי לשהות בוויסלר קנדה?

2023-03-18 03:44:00+02:00

סוגי לינה בוויסלר

ויסלר הוא אתר סקי פופולרי בקנדה, הממוקם בהרי החוף של קולומביה הבריטית. הוא ידוע בסקי ובסנובורד ברמה עולמית שלו, כמו גם בחיי הלילה התוססים ובפעילויות החיצוניות שלו. עם כל כך הרבה מה לעשות, אין זה פלא שאנשים רבים בוחרים להישאר בוויסלר לחופשה שלהם. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות לינה, זה יכול להיות קשה להחליט היכן להישאר.

בתי מלון

לוויסלר יש מגוון רחב של מלונות לבחירה, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. מלונות הם אופציה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב לעשייה, שכן רבים ממוקמים בלב הכפר. מלונות מציעים גם מגוון שירותים, כגון בריכות, מכוני ספא ומסעדות.

דירות

דירות דירות הן אופציה מצוינת למי שרוצה יותר מרחב ופרטיות. דירות רבות ממוקמות בכפר, אך ישנן גם רבות באזור שמסביב. הדירות מציעות יותר מקום מבתי מלון, כמו גם שירותים כגון מטבחים ומרפסות.

דירות נופש

השכרות נופש הן אופציה מצוינת למי שרוצה להישאר בוויסלר לפרק זמן ממושך. דירות נופש ממוקמות בדרך כלל באזור שמסביב, ומציעות יותר מרחב ופרטיות מאשר בתי מלון או דירות. השכרת נופש יכולה לנוע בין בקתות נעימות ועד בקתות מפוארות.

איפה לשהות בוויסלר

כאשר אתם מחליטים היכן ללון בוויסלר, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם, סוג הלינה שאתם מחפשים והפעילויות שאתם מתכננים לעשות. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות בוויסלר:

כפר ויסלר

ויסלר וילג' הוא הלב של אתר הנופש, והוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם רוצים להיות קרובים לעשייה. הכפר הוא ביתם של מגוון מסעדות, ברים וחנויות, כמו גם מעליות הסקי. יש גם מגוון אפשרויות לינה, ממלונות ועד דירות.

קריק סייד

Creekside ממוקם ממש דרומית לכפר, ומהווה אופציה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב למעליות הסקי אך הרחק מההמולה של הכפר. קריקסייד הוא ביתם של מגוון מסעדות וחנויות, כמו גם מגוון אפשרויות לינה.

צומת פונקציה

Function Junction ממוקם ממש צפונית לכפר, ומהווה אופציה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב למעליות הסקי אך הרחק מההמולה של הכפר. צומת Function הוא ביתם של מגוון מסעדות וחנויות, כמו גם מגוון אפשרויות לינה.

השוואת מקומות לינה

להלן השוואה בין סוגי הלינה השונים בוויסלר:

סוג לינה מקום שירותים
מלון כְּפָר בריכה, ספא, מסעדה
דירות כפר/סביבה מטבח, מרפסת
דירות נופש אזור שמסביב מטבח, מרפסת, יותר מקום

לא משנה באיזה סוג לינה תבחרו, בטוח שתהנו בוויסלר. למידע נוסף על סוגי הלינה השונים בוויסלר, עיין בסרטון YouTube זה.

סיכום

ויסלר הוא יעד מצוין לחופשת סקי, ויש מגוון אפשרויות לינה לבחירה. מלונות הם אופציה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב לפעולה, בעוד שדירות ודירות להשכרה נהדרות למי שרוצה יותר מרחב ופרטיות. לא משנה באיזה סוג לינה תבחרו, בטוח שתהנו בוויסלר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן