how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » לא להאמין » היכן כדאי לשהות בקי ווסט?

היכן כדאי לשהות בקי ווסט?

2023-03-25 23:30:00+02:00

אתרי נופש יוקרתיים בקי ווסט

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בקי ווסט, יש הרבה אתרי נופש לבחירה. אתר הנופש קאזה מרינה הוא בחירה פופולרית, המציע נופים מדהימים של האוקיינוס ומגוון שירותים. אתר הנופש כולל שתי בריכות חיצוניות, ספא ומרכז כושר. יש גם מספר מסעדות וברים באתר, כמו גם חוף פרטי. אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג.

אתר הנופש Reach

The Reach Resort הוא בחירה פופולרית נוספת עבור חדרי אירוח יוקרתיים בקי ווסט. אתר הנופש מציע מגוון שירותים, לרבות חוף פרטי, שתי בריכות חיצוניות, ספא ומרכז כושר. יש גם מספר מסעדות וברים באתר, כמו גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג. כפר הנופש מציע גם מגוון חבילות, כמו חבילת נופש רומנטית וחבילה משפחתית.

אתר הנופש הדרומי ביותר בחוף

אתר הנופש הדרומי ביותר ביץ' הוא עוד אפשרות מצוינת לאירוח יוקרתי בקי ווסט. אתר הנופש מציע מגוון שירותים, לרבות חוף פרטי, שתי בריכות חיצוניות, ספא ומרכז כושר. יש גם מספר מסעדות וברים באתר, כמו גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג. כפר הנופש מציע גם מגוון חבילות, כמו חבילת נופש רומנטית וחבילה משפחתית.

מלונות בתקציב נמוך בקי ווסט

אם אתם מחפשים שהייה בתקציב נמוך בקי ווסט, יש הרבה מלונות לבחירה. מלון לה קונצ'ה הוא בחירה פופולרית, המציע חדרי אירוח נוחים במחיר סביר. במלון בריכה חיצונית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג.

אתר הנופש בסט ווסטרן קי אמבסדור

אתר הנופש בסט ווסטרן קי אמבסדור הוא עוד אפשרות מצוינת עבור מקומות אירוח בתקציב נמוך בקי ווסט. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה חיצונית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו חבילת נופש רומנטית וחבילה משפחתית.

אתר הנופש והספא Hyatt Centric Key West

Hyatt Centric Key West Resort & Spa הוא עוד אופציה מצוינת עבור אירוח בתקציב נמוך בקי ווסט. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה חיצונית, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג ודיג. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו חבילת נופש רומנטית וחבילה משפחתית.

לא משנה איזה סוג של מקומות לינה אתם מחפשים בקי ווסט, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מאתרי נופש יוקרתיים ועד מלונות בתקציב נמוך, יש משהו לכל אחד. למידע נוסף על המקומות הטובים ביותר ללינה בקי ווסט, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן