how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » עוצר נשימה » היכן מומלץ לשהות בלוצרן?

היכן מומלץ לשהות בלוצרן?

2023-03-18 21:58:00+02:00

מלונות בלוצרן

לוצרן היא עיר יפה בשוויץ, וזה מקום נהדר לבקר בו. אבל איפה כדאי ללון? ישנם מלונות רבים בלוצרן, החל מתקציב ועד יוקרתי. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בלוצרן:

מלון דה באלאנס

מלון דה באלאנס הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב לוצרן. הוא מציע חדרים מפוארים עם נוף של האגם וההרים. במלון יש גם מסעדה, בר וספא. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות יוקרתית בלוצרן.

מלון שוויצרהוף

מלון שוויצרהוף הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של לוצרן. הוא מציע חדרים נוחים עם נוף של האגם וההרים. במלון יש גם מסעדה, בר וספא. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות נוחה בלוצרן.

מלון אסטוריה

מלון אסטוריה הוא מלון 2 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של לוצרן. הוא מציע חדרים בסיסיים עם נוף של האגם וההרים. במלון יש גם מסעדה, בר וספא. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהייה בתקציב נמוך בלוצרן.

דירות בלוצרן

אם אתם מחפשים שהות ביתית יותר בלוצרן, אז כדאי לשקול לשכור דירה. ישנן דירות רבות זמינות בלוצרן, החל מתקציב ועד יוקרה. להלן כמה מהדירות הטובות ביותר בלוצרן:

דירה לוצרן

דירת לוצרן היא דירת יוקרה הממוקמת בלב לוצרן. הוא מציע חדרים מרווחים עם נוף של האגם וההרים. בדירה יש גם מטבח, סלון ומרפסת. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות יוקרתית בלוצרן.

דירה מרכזית

דירת סנטרל היא דירה נוחה הממוקמת בעיר העתיקה של לוצרן. הוא מציע חדרים נעימים עם נוף של האגם וההרים. בדירה יש גם מטבח, סלון ומרפסת. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות נוחה בלוצרן.

דירה באדג'ט

אפרטמנט באדג'ט היא דירת זול הממוקמת בעיר העתיקה של לוצרן. הוא מציע חדרים בסיסיים עם נוף של האגם וההרים. בדירה יש גם מטבח, סלון ומרפסת. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהייה בתקציב נמוך בלוצרן.

לוצרן היא עיר יפה בשוויץ, וזה מקום נהדר לבקר בו. בין אם אתם מחפשים מלון או דירה, יש הרבה אפשרויות נהדרות בלוצרן. לכן, אם אתם מתכננים טיול בלוצרן, הקפידו לבדוק את המלונות והדירות שהוזכרו לעיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן