how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » טופ 100 » היכן מומלץ לשהות במונטריי?

היכן מומלץ לשהות במונטריי?

2023-03-20 14:55:00+02:00

מלונות במונטריי

מונטריי היא עיר חוף יפהפייה בקליפורניה. זהו יעד תיירותי פופולרי, ויש הרבה מקומות נהדרים לשהות בהם. מלונות במונטריי נעים בין חסכוני ליוקרתיים. כמה מהמלונות הפופולריים ביותר במונטריי כוללים את Monterey Plaza Hotel & Spa, את InterContinental The Clement Monterey ואת Portola Hotel & Spa.

השכרות נופש במונטריי

דירות נופש הן אופציה מצוינת למי שמחפש חוויה ביתית יותר. ישנן דירות נופש רבות במונטריי, החל מקוטג'ים נעימים ועד בתים מפוארים על חוף הים. כמה מחברות השכרת הנופש הפופולריות ביותר במונטריי כוללות את VRBO, Airbnb ו-HomeAway.

קמפינג במונטריי

קמפינג הוא דרך מצוינת לחוות את היופי של מונטריי. יש הרבה אתרי קמפינג באזור, החל מאתרים פרימיטיביים ועד לחניוני קרוואנים בשירות מלא. כמה מאתרי הקמפינג הפופולריים ביותר במונטריי כוללים את הפארקים של מחוז מונטריי, פארק הקרוואנים של מרינה דיונס ופארק המדינה אנדרו מולרה.

לינה וארוחת בוקר במונטריי

צימרים הם אופציה מצוינת למי שמחפש חוויה אינטימית יותר. יש הרבה לינה וארוחת בוקר במונטריי, החל מאכסניות נעימות ועד לבתים מפוארים על חוף הים. כמה מבתי ההארחה הפופולריים ביותר במונטריי כוללים את Monterey Bay Inn, Casa Munras Hotel & Spa ואת Spindrift Inn.

שירותים במלון

כאשר בוחרים מקום לינה במונטריי, חשוב לקחת בחשבון את השירותים המוצעים. מלונות רבים במונטריי מציעים מגוון שירותים, כגון בריכות שחייה, מרכזי כושר ומסעדות באתר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מיקומו של המלון, שכן חלק מהמלונות ממוקמים במקומות נוחים יותר מאחרים.

שירותים להשכרת נופש

כאשר בוחרים דירת נופש במונטריי, חשוב לקחת בחשבון את השירותים המוצעים. דירות נופש רבות במונטריי מציעות מגוון שירותים, כגון מטבחים מאובזרים, בריכות פרטיות וג'קוזי. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מיקום ההשכרה, שכן חלק מההשכרות ממוקמות במקומות נוחים יותר מאחרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן