how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » איך אתה יכול לדעת אם גשר שיניים משנה את מבנה הלסת?

איך אתה יכול לדעת אם גשר שיניים משנה את מבנה הלסת?

מהו גשר שיניים?

גשר דנטלי הוא הליך שיניים נפוץ המשמש להחלפת שיניים חסרות. זוהי שן מלאכותית, המכונה פונטיקה, המוחזקת במקומה על ידי שני כתרים המחוברים לשיניים הסמוכות. הפונטיק עשוי בדרך כלל מחרסינה או מתכת ונועד להיראות ולתפקד כמו שן טבעית. גשרים דנטליים משמשים למילוי הרווח שהותירה שן חסרה ויכולים לסייע בשיקום המראה והתפקוד של הפה.

כיצד גשר שיניים יכול לשנות את מבנה הלסת?

כאשר מניחים גשר דנטלי, זה יכול לגרום ללסת להזיז ולשנות צורה. הסיבה לכך היא שהגשר מוחזק במקומו על ידי השיניים הסמוכות, מה שעלול לגרום ללסת לזוז ולהזיז על מנת להכיל את הגשר. זה יכול לגרום ללסת להתיישר, מה שעלול להוביל לבעיות כמו הפרעת TMJ (מפרק טמפורומנדיבולרי), כאבי ראש וכאבי לסת.

איך אתה יכול לדעת אם גשר שיניים שינה את מבנה הלסת?

אם לאחרונה בוצעה לך גשר שיניים, חשוב לעקוב אחר הלסת שלך עבור כל שינוי. הסימנים השכיחים ביותר לכך שגשר שיניים שינה את מבנה הלסת הם כאב או אי נוחות בלסת, קושי בפתיחה ובסגירה של הפה ותחושת לחץ בלסת. אם אתם חווים אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות לרופא השיניים בהקדם האפשרי.

דעה אישית

גשרים דנטליים הם דרך מצוינת להחליף שיניים חסרות ולשקם את המראה והתפקוד של הפה. עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהליך, כגון שינויים במבנה הלסת. אם אתה שוקל גשר דנטלי, חשוב לדון בסיכונים הפוטנציאליים עם רופא השיניים שלך ולנטר את הלסת שלך עבור כל שינוי. אם אתה חווה כאב או אי נוחות, חשוב לפנות מיד לרופא השיניים שלך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן