how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » איפה לישון בפריז? מדריך שינה לתייר בכל מחיר

איפה לישון בפריז? מדריך שינה לתייר בכל מחיר

איפה לישון בפריז? מדריך שינה לתייר בכל מחיר

ערי אירופה הגדולות והתוססות כמו פריז, לונדון, רומא וברצלונה מפורסמות ביופיין, אך גם בהוצאות הגבוהות עבור אירוח. בין אם מדובר בזוג צעיר בטיול תרמילאים או משפחה עם ילדים, לעיתים קרובות קשה למצוא מלון במחיר הולם באזורים המבוקשים. לכן הפכה פופולרית מאוד האפשרות לשכור דירות לטווח קצר (דירות ורה) כדי ליהנות מאווירה ביתית ואותנטית יותר במחיר סביר.

 

פריז, בירת האופנה והרומנטיקה של צרפת, מציעה מגוון עצום של בתי מלון בכל הקטגוריות והמחירים. אך גם אפשרויות יצירתיות יותר כמו דירות ורה, אכסניות נוער ודירות שותפים. האם יש אזור מומלץ יותר לשהות בו? מה הם היתרונות והחסרונות של כל אופצית לינה?

 

בכתבה זו נסקור מספר אזורים מרכזיים ואהובים על תיירים בפריז, ונבחן מהן אפשרויות האירוח השונות בהם – החל במלונות יוקרה ועד חדר שכור פשוט בדירת סטודנטים. נקטלג את הצדדים החיוביים והשליליים, הפינוק מול החיסכון, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת היכן כדאי לכם להעלות ראש לקראת הסיורים וההנאות שפריז מבטיחה לכם.

 

לינה באיזור רובע המארה

 

המארה (Le Marais) הוא אחד הרבעים הוותיקים והמקסימים ביותר בפריז. בעבר שימש כרובע אצולה, וכיום מתהדר בבתים עתיקים, חנויות אופנתיות, בתי קפה ומסעדות רבות. זהו מקום מושלם לטיולים רגליים, כשרחובותיו הציוריים מזמינים להתעכב ולגלות פינות חמד נסתרות.

 

המרי מתחלק לשלושה חלקים עיקריים – המרי הצפוני (Le Marais Nord)‏, המאופיין ברחובות צרים ובתים בני מאות שנים; המרי המרכזי (Le Marais Central), עם כיכרות מרשימות כמו כיכר הוותיקן (Place du Marché-Sainte-Catherine) והרבה חנויות אופנה; והמרי הדרומי עם חיי לילה תוססים יותר.

 

בין האטרקציות הידועות באזור ניתן למנות את מוזיאון פיקאסו, בית הכנסת הגדול של פריז, כיכר האילים (Place des Vosges),‏ ושוקי הפשפשים שמוצאים בהם ממצאים נדירים.

 

רוצים לשהות בלב הנוף ההיסטורי? המלון Le Pavillon de la Reine ממוקם בבניין ארמון מהמאה ה-16 עם חדרים מרווחים, גינה ובריכה פנימית. מחפשים משהו זול יותר? נסו את מלון Jules & Jim עם עיצוב צעיר וצבעוני. בין אם באתם בשביל התרבות, הקניות או חיי הלילה, המרי מהווה בחירה מצוינת לשהייה בפריז כדי לחוות את העיר כמו פריזאי אמיתי!

 

לינה ליד מגדל אייפל

 

מגדל אייפל הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של פריז וצרפת כולה. המגדל התנוסס לגובה של 324 מטר וניצב בלב פארק שאמפ דה מארס הנרחב. אם רוצים לשהות בסמוך לאטרקציה הטוריסטית הפופולרית ביותר בעיר, רבע השביעי (7ème arrondissement) ורבע החמישה עשר (15ème arrondissement) הם הבחירה האידיאלית.

 

רובע השביעי נחשב יוקרתי ומתגוררים בו רבים מאנשי העסקים והפוליטיקאים של פריז. כאן נמצא מלון הפאר לה טור אייפל (La Tour Eiffel) עם חדרים מרווחים רבים הצופים ישירות אל המגדל.

 

הרובע החמישה עשר הוא אזור מגורים שקט יותר עם בתי דירות רבים. בסביבות הרחובות סן שארל (Rue Saint Charles) וקאמברון (Rue Cambronne) ניתן למצוא מלונות בוטיק ודירות שכורות במחירים סבירים.

 

אחת האופציות הכי מקוריות לשהות סמוך למגדל אייפל היא בכפר הנופש פריז קמפינג (Paris Camping). האתר מציע אוהלים ובקתות עץ מרווחות ומאובזרות, בלב יער קטן המרוחק רק 15 דקות הליכה מהמגדל. חוויה ייחודית למשפחות.

 

אז אם רוצים ליהנות מנוף המגדל מקרוב, להתמקם בסביבתו היוקרתית או דווקא לחסוך בהוצאות, האזורים סביב אייפל הם בחירה מצוינת ללינה בפריז עם נגישות מעולה לאחד מפלאי תבל.

 

לינה באיזור האי איל סן לואי

 

האי איל סן לואי (Île Saint-Louis) ממוקם בלב נהר הסן, מול האי דה לה סיטה הידוע יותר. בניגוד לשאר הרבעים העמוסים בפריז, כאן תמצאו אווירה כפרית רגועה וקסומה. האי מתהדר ברחובות צרים עם בתים בארוקיים יפהפיים, חנויות מקומיות ומסעדות אינטימיות.

 

אחת האטרקציות המפורסמות באיל סן לואי היא כנסיית סן לואי אן ל’ל דה פראנס (Église Saint-Louis-en-l’Île)‏ ולצידה גן הצופה לנהר הסן. כמו כן כדאי לטייל בפינת הרחוב התוססת מסביב לרחוב סן לואי אן ל’ל (Rue Saint Louis en l’Île) ולמצוא מסעדות מעולות להפסקת צהריים או ארוחת ערב רומנטית.

 

אם מחפשים שקט מוחלט רחוק מהמולת התיירים, זוהי בחירה מושלמת ללינה בפריז. ניתן למצוא כאן מגוון דירות ורה שכורות מרווחות ומפוארות עם נוף מדהים לנהר. הדירה אותנתיק איל סן לואי (Othenenthic Île Saint Louis), למשל, משלבת קירות אבן מהמאה ה-17 עם פנים מודרני ומרפסת פרטית הצופה לנוטר דם.

 

אז אם מחפשים פיסת גן עדן בפריז השוקקת, סיירו באיל סן לואי, נהנו מאכילה ושתייה במסעדות מקומיות, וישנו בנחת באחת הדירות ההיסטוריות המקסימות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן