how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » איך לשים שמן קיק על השיער

איך לשים שמן קיק על השיער

2023-06-20 21:02:00+02:00

מהו שמן קיק?

שמן קיק הוא שמן צמחי המופק מצמח הקיקיון. צבעו צהוב חיוור ויש לו עקביות עבה ודביקה. זה שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל טיפוח העור והשיער. שמן קיק עשיר בחומצה ריצינולאית, שהיא חומר אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי. הוא גם עשיר בחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהעניק לחות לקרקפת ולשיער.

היתרונות של שמן קיק לשיער

ניתן להשתמש בשמן קיק כדי לקדם צמיחת שיער בריאה. זה יכול לעזור להזין את הקרקפת וזקיקי השיער, מה שיכול לעזור להמריץ את צמיחת השיער. זה יכול גם לעזור להפחית קשקשים ומצבי קרקפת אחרים. שמן קיק יכול גם לעזור להפחית קצוות מפוצלים ושבירה, כמו גם להוסיף ברק וברק לשיער עמום.

איך לשים שמן קיק על השיער

שלב 1: בחר את הסוג הנכון של שמן קיק

בבחירת שמן קיק, חשוב לבחור בזן כבישה קרה, אורגני, ללא הקסאן. סוג זה של שמן קיק הוא הטהור ביותר ויספק את מירב היתרונות לשיער שלך.

שלב 2: הכן את שמן הקיק

מערבבים את שמן הקיק עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן חוחובה. זה יעזור לדלל את שמן הקיק ויקל על היישום.

שלב 3: מרחו את שמן הקיק

התחל על ידי מריחת תערובת שמן הקיק על הקרקפת ולעס אותה פנימה. עבד את השמן לתוך הקרקפת והשיער, תוך התמקדות בקצוות. לאחר כיסוי הקרקפת והשיער, עטפו את השיער במגבת חמה או כובע מקלחת והשאירו אותו למשך 30 דקות לפחות.

שלב 4: שטפו את שמן הקיק

לאחר 30 דקות, שטפו את שמן הקיק מהשיער במים חמים. השתמש בשמפו עדין כדי להסיר את כל השמן שנותר.

שלב 5: חזור על התהליך

חזור על תהליך מריחת שמן הקיק על הקרקפת והשיער פעם או פעמיים בשבוע. זה יעזור לקדם צמיחת שיער בריאה ולהפחית קצוות מפוצלים ושבירה.

השוואה מהירה

סוג שמן קיק יתרונות
כבישה קרה, אורגנית, ללא הקסאן מזין את הקרקפת וזקיקי השיער, ממריץ את צמיחת השיער, מפחית קשקשים ומצבי קרקפת אחרים, מפחית קצוות מפוצלים ושבירה, מוסיף ברק וברק לשיער עמום

סיכום

שימוש בשמן קיק על השיער יכול לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה ולהפחית קצוות מפוצלים ושבירה. חשוב לבחור שמן קיק בכבישה קרה, אורגנית וללא הקסאן ולערבב אותו עם שמן נשא לפני הנחתו על הקרקפת והשיער. יש לחזור על התהליך פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה או לצפות בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן