how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » עוצר נשימה » איפה אפשר לישון באוהלים בירושלים?

איפה אפשר לישון באוהלים בירושלים?

2023-03-04 21:43:00+02:00

מהם המקומות הטובים ביותר לישון באוהלים בירושלים?

ירושלים היא עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות, וזה מקום נהדר לחקור. אם אתם מחפשים דרך ייחודית לחוות את העיר, למה שלא תנסו לישון באוהל? ישנם מספר מקומות בירושלים בהם ניתן להקים אוהל וליהנות מהעיר בצורה אחרת.

קמפינג בגן הלאומי ירושלים

גן לאומי ירושלים הוא מקום מצוין לקמפינג בירושלים. הפארק ממוקם על מורדות הר הזיתים ומציע נופים מדהימים של העיר. ישנם מספר אתרי קמפינג בפארק, וכולם מציעים שירותים בסיסיים כמו שירותים, מקלחות וחשמל. ניתן גם לשכור אוהלים וציוד קמפינג אחר מהפארק.

קמפינג במדבר יהודה

מדבר יהודה הוא מקום מצוין למחנה בירושלים. המדבר מלא בנופים מדהימים והוא מקום נהדר לחקור בו. ישנם מספר אתרי קמפינג במדבר, וכולם מציעים שירותים בסיסיים כמו שירותים, מקלחות וחשמל. ניתן גם לשכור אוהלים וציוד מחנאות אחר מהמדבר.

קמפינג בשמורת הטבע עין גדי

שמורת הטבע עין גדי היא מקום מצוין לקמפינג בירושלים. השמורה ממוקמת על שפת ים המלח ומציעה נופים מדהימים של המדבר. בשמורה ישנם מספר אתרי קמפינג, וכולם מציעים שירותים בסיסיים כמו שירותים, מקלחות וחשמל. כמו כן, ניתן לשכור מהשמורה אוהלים וציוד מחנאות אחר.

קמפינג במדבר הנגב

מדבר הנגב הוא מקום מצוין לקמפינג בירושלים. המדבר מלא בנופים מדהימים והוא מקום נהדר לחקור בו. ישנם מספר אתרי קמפינג במדבר, וכולם מציעים שירותים בסיסיים כמו שירותים, מקלחות וחשמל. ניתן גם לשכור אוהלים וציוד מחנאות אחר מהמדבר.

קמפינג ברמת הגולן

רמת הגולן היא מקום מצוין לקמפינג בירושלים. האזור מלא בנופים מדהימים והוא מקום נהדר לחקור בו. ישנם מספר אתרי קמפינג באזור, וכולם מציעים שירותים בסיסיים כמו שירותים, מקלחות וחשמל. ניתן גם לשכור אוהלים וציוד קמפינג אחר מהאזור.

לא משנה היכן תבחרו לחנות בירושלים, בטוח שתזכו לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אז תפסו את האוהל שלכם וצאו לירושלים להרפתקה בלתי נשכחת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן