how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » ויראלי » איפה אפשר לישון באוהלים?

איפה אפשר לישון באוהלים?

2023-02-27 13:43:00+02:00

מהם סוגי האוהלים השונים?

אוהלים מגיעים במגוון צורות וגדלים, מאוהלים קטנים ליחיד ועד אוהלים משפחתיים גדולים. סוג האוהל שתבחר יהיה תלוי במספר האנשים שאתה מתכנן לישון בו, סוג הקמפינג שאתה מתכנן לעשות, והאקלים בו אתה מתכוון לחנות. אוהלים מוקפצים הם סוג האוהל הנפוץ ביותר. נהדרים לקמפינג ברכב. קל להגדיר ולהוריד אותם, והם מגיעים במגוון גדלים. אוהלי תרמילאים הם קלים ונועד לנשיאה על הגב. הם בדרך כלל קטנים יותר מאוהלים קופצים ומיועדים להקמה מהירה.

איפה אפשר לישון באוהלים?

ניתן להשתמש באוהלים למגוון פעילויות קמפינג, מקמפינג ברכב ועד תרמילאים. קמפינג לרכב הוא סוג הקמפינג הפופולרי ביותר והוא נהדר למשפחות או לקבוצות חברים. ניתן לחנות במגוון מקומות, מגנים לאומיים ועד חניונים פרטיים. ברוב אתרי הקמפינג יש אזורי קמפינג ייעודיים עם בורות אש, שולחנות פיקניק וחדרי רחצה. תרמילאות היא דרך מצוינת לחקור את החוץ ולהתרחק מהכל. אתה יכול לתרמיל גב בפארקים לאומיים, פארקים ממלכתיים ואזורי שממה. תרמילאים דורשים יותר תכנון והכנה מאשר קמפינג ברכב, ותצטרכו לשאת את כל הציוד על הגב.

מה כדאי להביא כשקמפינג באוהל?

בעת קמפינג באוהל, תצטרכו להביא את הציוד המתאים כדי להבטיח חווית קמפינג נוחה ובטוחה. פריטים חיוניים כוללים אוהל, שק שינה, משטח שינה ותנור קמפינג. כמו כן, תצטרכו להביא אוכל, מים וערכת עזרה ראשונה. פריטים אחרים שאולי תרצו להביא כוללים פנס, ברזנט וכיסא מחנה.

טיפים לקמפינג באוהל

קמפינג באוהל יכול להיות דרך מצוינת ליהנות מהחוץ, אבל חשוב להיות מוכנים. הנה כמה טיפים לקמפינג באוהל:

בחר את האוהל הנכון

בחרו אוהל בגודל המתאים למספר האנשים שאתם מתכננים לישון בו. ודאו שהאוהל עמיד למים ויש לו מספיק אוורור.

הגדר את האוהל שלך כמו שצריך

הקפד להקים את האוהל שלך על קרקע ישרה והרחק מכל סכנה אפשרית, כגון ענפים תלויים נמוך או גבעות נמלים. הדק את האוהל היטב והשתמש ברזנט כדי להגן על האוהל מפני פגעי מזג האוויר.

הישאר חם ויבש

הביאו שכבות נוספות של ביגוד ושק שינה המדורג לטמפרטורה שבה אתם מתכננים לחנות. הקפידו לשמור על שק השינה והבגדים יבשים על ידי אחסונם בשק יבש או במיכל עמיד למים.

היו מוכנים למקרי חירום

יש להביא ערכת עזרה ראשונה ופנס למקרה חירום. הקפד לספר למישהו לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור.

תהנה מהחוץ

קמפינג באוהל הוא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ ולהתרחק מהכל. הקפידו להקדיש זמן לחקור את האזור ולהעריך את יופיו של הטבע. בכל מקום בו תחליטו לחנות באוהל, הקפידו לפעול על פי עקרונות השאר ללא עקבות כדי לסייע בהגנה על הסביבה. למידע נוסף על קמפינג באוהלים בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן