how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי פופולרי » איפה אפשר לישון באוהל בצפון?

איפה אפשר לישון באוהל בצפון?

2023-02-27 10:33:00+02:00

קמפינג בצפון

קמפינג אוהלים בצפון יכול להיות דרך מצוינת לחקור את החוץ ולחוות את הטבע. בין אם אתם מחפשים חופשה שלווה או סוף שבוע מלא הרפתקאות, יש שפע של אתרי קמפינג בצפון המציעים מגוון פעילויות ושירותים. הנה כמה ממקומות הקמפינג הטובים ביותר בצפון לקמפינג אוהלים.

קמפינג באדירונדקס

האדירונדאקים הם מקום נהדר לצאת לקמפינג בצפון. ישנם למעלה מ-2,000 אתרי קמפינג באדירונדאק, החל מאתרים פרימיטיביים ועד אתרי קמפינג בשירות מלא. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להקים את האוהל שלכם או מגרש קמפינג עם שירותים כמו מקלחות ומתקני כביסה, ב-Adirondacks יש משהו לכולם.

קמפינג בהרים הלבנים

ההרים הלבנים הם עוד מקום נהדר לצאת לקמפינג בצפון. ישנם למעלה מ-1,000 אתרי קמפינג בהרים הלבנים, החל מאתרים פרימיטיביים ועד אתרי קמפינג בשירות מלא. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להקים בו אוהל או חניון עם שירותים כמו מקלחות ומתקני כביסה, בהרים הלבנים יש משהו לכולם.

קמפינג בקטסקילס

ה-Catskills הם מקום נהדר לצאת לקמפינג בצפון. ישנם למעלה מ-1,500 אתרי קמפינג בקטסקילס, החל מאתרים פרימיטיביים ועד מגרשי קמפינג בשירות מלא. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להקים בו אוהל או חניון עם שירותים כמו מקלחות ומתקני כביסה, ב-Catskills יש משהו לכולם.

קמפינג ב-Great North Woods

יערות הצפון הגדולים הם מקום נהדר לצאת לקמפינג בצפון. ישנם למעלה מ-1,000 אתרי קמפינג ב-Great North Woods, החל מאתרים פרימיטיביים ועד אתרי קמפינג בשירות מלא. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להקים בו אוהל או חניון עם שירותים כמו מקלחות ומתקני כביסה, ב-Great North Woods יש משהו לכולם.

סיכום קמפינג בצפון

מקום מספר אתרי קמפינג שירותים
אדירונדקס 2,000 פרימיטיבי לשירות מלא
הרים לבנים 1,000 פרימיטיבי לשירות מלא
כישורי חתולים 1,500 פרימיטיבי לשירות מלא
Great North Woods 1,000 פרימיטיבי לשירות מלא

אם אתם מחפשים מקום לישון באוהל בצפון, יש הרבה מקומות קמפינג מעולים לבחירה. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להקים בו אוהל או חניון עם שירותים כמו מקלחות ומתקני כביסה, בצפון יש משהו לכולם. אז תפסו את האוהל שלכם וצאו לחקור את החוץ!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן