how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

2023-06-08 16:44:00+02:00

מה זה טיוטה בפייסבוק?

טיוטה בפייסבוק היא פוסט ששמרת אך עדיין לא פרסמת. זוהי דרך לשמור את העבודה שלך בתהליך כדי שתוכל לחזור אליה מאוחר יותר ולסיים אותה. אתה יכול גם להשתמש בטיוטות כדי לשמור פוסטים שברצונך לפרסם במועד מאוחר יותר.

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

טיוטה של פוסט בפייסבוק נשמרת בקטע "פוסטים שמורים" בפרופיל שלך. כדי לגשת לקטע זה, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "פוסטים שמורים". פעולה זו תפתח רשימה של כל הפוסטים ששמרת כטיוטות.

כיצד לערוך טיוטה בפייסבוק

לאחר שאיתרת את טיוטת הפוסט, תוכל לערוך אותה על ידי לחיצה על כפתור "ערוך". זה יפתח את הפוסט באותו עורך שבו השתמשת כדי ליצור אותו. לאחר מכן תוכל לבצע כל שינוי שתרצה ולשמור את הפוסט כטיוטה שוב.

כיצד לפרסם טיוטה בפייסבוק

לאחר שתסיים לערוך את הפוסט, תוכל לפרסם אותו על ידי לחיצה על כפתור "פרסם". זה יהפוך את הפוסט לגלוי לחברים ולעוקבים שלך.

כיצד למחוק טיוטה בפייסבוק

אם אינך רוצה יותר לשמור את הפוסט כטיוטה, תוכל למחוק אותו על ידי לחיצה על כפתור "מחק". פעולה זו תסיר את הפוסט לצמיתות מהפרופיל שלך.

סיכום

טיוטות הן דרך מצוינת לשמור פוסטים שברצונך לפרסם במועד מאוחר יותר. הם גם דרך מצוינת לשמור את העבודה בתהליך כדי שתוכל לחזור אליה מאוחר יותר. כדי למצוא את הטיוטות שלך, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "פוסטים שמורים". משם תוכל לערוך, לפרסם או למחוק את הפוסט כרצונך. למידע נוסף על השימוש בפייסבוק, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן