how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מומלץ בהקדם » איפה הכי טוב לישון בכרתים?

איפה הכי טוב לישון בכרתים?

2023-03-07 17:08:00+02:00

המלונות הטובים ביותר בכרתים

כרתים הוא אי יפהפה בים התיכון. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, בהריסות העתיקות ובמטבח הטעים. אבל איפה הכי טוב לישון בכרתים? יש הרבה מלונות ואתרי נופש נהדרים לבחירה, אז זה יכול להיות קשה להחליט. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בכרתים:

מלון אלונדה ביץ' וילות

The Elounda Beach Hotel & Villas הוא אתר נופש מפואר הממוקם באזור אלונדה בכרתים. הוא מציע נופים מדהימים של הים התיכון ומוקף בגנים שופעים. במלון מגוון חדרים וסוויטות וכן וילות עם בריכות פרטיות. באתר הנופש יש גם ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות.

מלון וסוויטות מינוס פאלאס

מלון מינוס פאלאס הוטל אנד סוויטס הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בעיר הרקליון. הוא מציע חדרים וסוויטות מפוארים, כמו גם ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. במלון יש גם חוף פרטי ובריכה.

מלונות לינה וארוחת בוקר הטובים ביותר בכרתים

אם אתם מחפשים חוויה אינטימית יותר, אז לינה וארוחת בוקר עשויה להיות האופציה המושלמת עבורכם. יש הרבה לינה וארוחת בוקר נהדרת בכרתים, המציעים אווירה נעימה וארוחות ביתיות טעימות. הנה כמה מבתי ה-B&B הטובים ביותר בכרתים:

צימר עץ הזית

צימר עץ הזית הוא צימר מקסים הממוקם בכפר קריצה. הוא מציע חדרים וסוויטות נעימים, כמו גם ארוחת בוקר טעימה מדי בוקר. בצימר יש גם בריכה וגינה.

צימר הבית הכחול

ה-Blue House B&B הוא לינה וארוחת בוקר נעים הממוקם בעיר חאניה. הוא מציע חדרים וסוויטות נוחים, כמו גם ארוחת בוקר טעימה מדי בוקר. בצימר יש גם בריכה וגינה.

ההוסטלים הטובים ביותר בכרתים

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, אז אכסניה עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורכם. יש הרבה אכסניות נהדרות בכרתים, המציעות חדרים נוחים ואווירה ידידותית. הנה כמה מהאכסניות הטובות ביותר בכרתים:

אכסניית בית החוף

הוסטל ביץ' האוס היא אכסניה נעימה הממוקמת בעיר חאניה. הוא מציע חדרים נוחים ואווירה ידידותית. באכסניה יש גם בריכה וגינה.

אכסניית עץ הזית

אכסניית עץ הזית היא אכסניה נעימה הממוקמת בכפר קריצה. הוא מציע חדרים נוחים ואווירה ידידותית. באכסניה יש גם בריכה וגינה.

סיכום

לא משנה איזה סוג של לינה אתם מחפשים, בטוח שתהיה אפשרות מצוינת עבורכם בכרתים. מאתרי נופש מפוארים ועד לינה וארוחת בוקר נעימה, יש משהו לכולם. אז אם אתם מתכננים טיול לכרתים, הקפידו לבדוק את המקומות הנהדרים האלה לשהות בהם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן