how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » TOP10 » איפה כדאי לישון במדריד אם אתם רוצים לעשות קניות?

איפה כדאי לישון במדריד אם אתם רוצים לעשות קניות?

2023-03-19 08:09:00+02:00

1. גראן ויה

גראן ויה הוא אחד מרחובות הקניות הפופולריים ביותר במדריד. הוא ביתם של כמה מהחנויות האייקוניות ביותר של העיר, כמו אל קורטה אינגלס, זארה ומנגו. יש גם שפע של בוטיקים קטנים יותר וחנויות עצמאיות שאפשר לחקור. אם אתם מחפשים מקום לינה ליד גראן ויה, יש הרבה מלונות באזור. NH Collection Madrid Gran Via הוא אופציה נהדרת, שכן הוא ממוקם ממש בלב אזור הקניות.

2. צ'ואקה

צ'ואקה היא שכונה אופנתית במדריד הידועה בחיי הלילה התוססים והקניות שלה. הוא ביתם של כמה מהחנויות האופנתיות ביותר של העיר, כמו Desigual ו-Pull & Bear. יש גם שפע של בוטיקים עצמאיים וחנויות וינטג' שאפשר לחקור. אם אתם מחפשים מקום לשהות ליד צ'ואקה, מלון אינדיגו מדריד גראן ויה הוא אופציה נהדרת. הוא ממוקם רק כמה דקות מרובע הקניות.

3. סלמנקה

סלמנקה היא אחת השכונות היוקרתיות ביותר במדריד. הוא ביתם של כמה מהחנויות היוקרתיות ביותר של העיר, כמו Loewe ו-Prada. יש גם שפע של בוטיקים עצמאיים וחנויות מעצבים שאפשר לחקור. אם אתם מחפשים מקום לינה ליד סלמנקה, מלון ריץ מדריד הוא אופציה מצוינת. הוא ממוקם רק כמה דקות מרובע הקניות.

4. Malasaña

Malasaña היא שכונה אופנתית במדריד הידועה בחיי הלילה התוססים והקניות שלה. הוא ביתם של כמה מהחנויות האופנתיות ביותר בעיר, כמו זארה ו-H&M. יש גם שפע של בוטיקים עצמאיים וחנויות וינטג' שאפשר לחקור. אם אתם מחפשים מקום לשהות ליד Malasaña, מלון Room Mate Oscar הוא אופציה מצוינת. הוא ממוקם רק כמה דקות מרובע הקניות.

סיכום

מדריד היא עיר נהדרת לקניות, ויש שפע של מקומות לינה קרובים לרובעי הקניות הטובים ביותר של העיר. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר ליד סלמנקה או אופציה חסכונית ליד צ'ואקה, יש משהו לכולם. למידע נוסף על מדריד, עיין בדף ויקיפדיה זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן