how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי פופולרי » איפה כדאי לישון בקיטו?

איפה כדאי לישון בקיטו?

2023-03-25 12:38:00+02:00

מלונות בקיטו

קיטו היא בירת אקוודור ויעד תיירותי פופולרי. ישנם מלונות רבים בקיטו, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. המלונות הפופולריים ביותר בקיטו ממוקמים במרכז ההיסטורי, ליד האטרקציות המרכזיות. מלונות אלו מציעים חדרים נוחים, שירות מעולה ומגוון שירותים. המלונות המפוארים ביותר בקיטו ממוקמים ברובע Mariscal Sucre. אזור זה ידוע במסעדות היוקרתיות, הברים והקניות שלו. המלונות באזור זה יקרים יותר מאלה שבמרכז ההיסטורי, אך הם מציעים חוויה יוקרתית יותר.

מלון קיטו

מלון פלאזה גרנדה

מלון פטיו אנדלוס

מלון דן קרלטון קיטו

אכסניות בקיטו

אכסניות הן אופציה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך. לקיטו אכסניות רבות הממוקמות במרכז ההיסטורי וברובע מריסקל סוקרה. אכסניות אלו מציעות חדרים נוחים, חדרי רחצה משותפים ומגוון שירותים. ההוסטלים הפופולריים ביותר בקיטו ממוקמים במרכז ההיסטורי. אכסניות אלו מציעות מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח משותף ואזור משותף. גם ההוסטלים באזור זה קרובים לאטרקציות המרכזיות.

הוסטל קאסה דה לה רונדה

הוסטל לה פלורסטה

אכסניית סן פרנסיסקו דה קיטו

הוסטל לה קאסונה

Airbnb בקיטו

Airbnb היא אפשרות פופולרית עבור מטיילים שרוצים להישאר בקיטו. ישנן רישומים רבים של Airbnb בעיר, החל מחדרים פרטיים ועד לדירות שלמות. Airbnb היא אופציה מצוינת למטיילים שרוצים להישאר באזור מגורים יותר. הרישומים הפופולריים ביותר של Airbnb בקיטו ממוקמים במרכז ההיסטורי ובמחוז Mariscal Sucre. רישומים אלה מציעים חדרים נוחים, חדרי רחצה פרטיים ומגוון שירותים. Airbnb היא אפשרות מצוינת למטיילים שרוצים להישאר באזור מגורים יותר.

קאסה דה לה רונדה

קאסה דה לה מריסקל

קאסה דה לה פלאזה

קאסה דה לה קולינה

לא משנה איזה סוג של לינה אתם מחפשים, בקיטו יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר, אכסניה בתקציב נמוך או Airbnb פרטי, בקיטו יש משהו לכולם. למידע נוסף על קיטו, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן