how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » עוצר נשימה » איפה כדאי ללון בפרנקפורט?

איפה כדאי ללון בפרנקפורט?

2023-02-19 11:06:00+02:00

מבוא לפרנקפורט

פרנקפורט היא העיר החמישית בגודלה בגרמניה והגדולה במדינת הסה. זהו מרכז פיננסי ותחבורה מרכזי, והוא ביתם של הבנק המרכזי האירופי והבורסה לניירות ערך של פרנקפורט. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, עם מגוון אטרקציות, כולל רומרברג, המגדל המרכזי ובית גתה. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, זה יכול להיות קשה להחליט היכן לשהות בפרנקפורט.

איפה לשהות בפרנקפורט

פרנקפורט מחולקת למספר מחוזות שלכל אחד אופי ייחודי משלו. בהתאם לתקציב שלכם ולמה שאתם מתכננים לעשות בעיר, ישנם מספר אזורים שעשויים להתאים לשהותכם.

Innenstadt

Innenstadt (העיר הפנימית) הוא לב ליבה של פרנקפורט והאזור הפופולרי ביותר לתיירים. הוא ביתם של רבות מהאטרקציות של העיר, כולל רומרברג, המגדל המרכזי ובית גתה. זהו גם האזור היקר ביותר לשהות בו, עם מלונות החל מתקציב ועד יוקרתי.

זקסנהאוזן

זקסנהאוזן הוא אזור פופולרי לתיירים, הממוקם ממש דרומית לאיננשטאט. הוא ידוע בחיי הלילה התוססים שלו, עם הרבה ברים ומסעדות. זה גם ביתו של Museumsufer, אוסף של מוזיאונים לאורך גדות נהר המיין. מלונות באזור זה הם בדרך כלל סבירים יותר מאלה שבאיננשטט.

Bahnhofsviertel

ה-Bahnhofsviertel (רובע תחנת הרכבת) ממוקם ממש צפונית לאיננשטאדט. זהו אזור פופולרי למטיילים בתקציב נמוך, עם הרבה מלונות ואכסניות זולים. הוא גם קרוב לתחנת הרכבת המרכזית, מה שהופך אותו למקום נוח לשהות בו עבור מי שנוסע ברכבת.

הקצה המערבי

הווסטנד הוא אזור מגורים הממוקם מערבית לאיננשטאט. זהו אזור שקט ושליו, עם הרבה פארקים ושטחים ירוקים. מלונות באזור זה בדרך כלל זולים יותר מאלה שבאיננשטט, וזה מקום נהדר לשהות בו אם אתם מחפשים אווירה רגועה יותר.

מחירי מלונות בפרנקפורט

מחירי המלונות בפרנקפורט משתנים בהתאם לאזור ולסוג הלינה. מלונות תקציב ב-Bahnhofsviertel יכולים להיות נמוכים עד 50 אירו ללילה, בעוד שמלונות יוקרה באננשטט יכולים לעלות עד 200 אירו ללילה. המחירים באזורים האחרים נמצאים בדרך כלל בין שני הקצוות הללו.

טבלה: מחירי מלונות בפרנקפורט

אֵזוֹר תַקצִיב טווח בינוני מוּתָרוּת
Innenstadt €100 €150 200 אירו
זקסנהאוזן 75 אירו 125 אירו 175 אירו
Bahnhofsviertel 50 אירו €100 €150
הקצה המערבי 75 אירו 125 אירו 175 אירו

סיכום

פרנקפורט היא עיר נהדרת לבקר בה, ויש הרבה אזורים לבחירה כאשר מחליטים היכן לשהות. בהתאם לתקציב שלך ולמה שאתה מתכנן לעשות בעיר, בטוח שיהיה אזור המושלם עבורך. בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באיננשטט או מלון תקציב ב-Bahnhofsviertel, בפרנקפורט יש משהו לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן