how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » ויראלי » איפה כדאי ללון ברומא? מדריך מלון

איפה כדאי ללון ברומא? מדריך מלון

2023-03-26 21:08:00+02:00

מה לחפש במלון ברומא

כאשר אתם מחפשים מלון ברומא, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, תרצו לוודא שהמלון נמצא במיקום בטוח ונוח. רומא היא עיר גדולה, אז תרצו לוודא שאתם קרובים לאטרקציות בהן אתם רוצים לבקר. תרצו גם לוודא שהמלון נקי ונוח. לבסוף, תרצו לוודא שהמלון עומד בתקציב שלכם.

המלונות הטובים ביותר ברומא

רומא היא ביתם של כמה מהמלונות הטובים בעולם. הנה כמה מהמלונות המובילים ברומא:

מלון גראנד הוטל דה לה מינרבה

Grand Hotel de la Minerve הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב רומא. זה קרוב לפנתיאון, למזרקת טרווי ולאטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף מדהים של העיר, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון עדן

מלון עדן הוא מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז ההיסטורי של רומא. זה קרוב למדרגות הספרדיות, הקולוסיאום ואטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף לעיר, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון דה רוסי

Hotel de Russie הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בלב רומא. זה קרוב למדרגות הספרדיות, למזרקת טרווי ולאטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף לעיר, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלונות תקציב ברומא

אם אתם מחפשים מלון בתקציב נמוך ברומא, יש הרבה אפשרויות. הנה כמה ממלונות התקציב הטובים ביותר ברומא:

מלון סן אנסלמו

Hotel San Anselmo הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בלב רומא. זה קרוב לקולוסיאום, מזרקת טרווי ואטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף לעיר, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון סנטה מריה

מלון סנטה מריה הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז ההיסטורי של רומא. זה קרוב למדרגות הספרדיות, לפנתיאון ולאטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף לעיר, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון סן מרקו

מלון סן מרקו הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בלב רומא. זה קרוב לקולוסיאום, מזרקת טרווי ואטרקציות אחרות. המלון כולל מרפסת גג עם נוף לעיר, כמו גם ספא ומרכז כושר. לא משנה איזה סוג של מלון אתם מחפשים, ברומא יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר או מלון 3 כוכבים בתקציב נמוך, תהיו בטוחים שתמצאו את המקום המושלם לשהות בו ברומא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן