how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » לא להאמין » איפה לישון בברלין לצעירים

איפה לישון בברלין לצעירים

2023-02-19 08:13:00+02:00

אכסניות

אכסניות הן אופציה מצוינת לצעירים המחפשים מקום לינה בברלין. הם בדרך כלל זולים יותר מבתי מלון, והם מציעים דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים. יש הרבה אכסניות בברלין, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. חלק מההוסטלים הפופולריים ביותר בברלין כוללים את Generator Berlin Mitte, EastSeven Berlin Hostel ו-Wombats City Hostel Berlin.

גנרטור ברלין מיטה

Generator Berlin Mitte הוא אכסניה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. האכסניה מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה תוססת וכיפית.

EastSeven Berlin Hostel

EastSeven Berlin Hostel היא עוד אפשרות מצוינת לצעירים. הוא ממוקם בשכונת פרנצלאואר ברג האופנתית, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. האכסניה מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה נינוחה ונינוחה.

Wombats City Hostel Berlin

אכסניית Wombats City Berlin היא אופציה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. האכסניה מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה תוססת וכיפית.

בתי מלון

מלונות הם עוד אפשרות מצוינת לצעירים המחפשים מקום לינה בברלין. הם בדרך כלל יקרים יותר מהוסטלים, אבל הם מציעים יותר שירותים וחוויה יוקרתית יותר. חלק מהמלונות הפופולריים בברלין כוללים את Hotel Adlon Kempinski, Hotel de Rome ו-Hotel Berlin Mitte.

מלון אדלון קמפינסקי

מלון אדלון קמפינסקי הוא מלון נהדר לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה יוקרתית ואלגנטית.

מלון דה רומא

מלון דה רומא הוא עוד אפשרות מצוינת לצעירים. הוא ממוקם בשכונת מיטה האופנתית, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה יוקרתית ואלגנטית.

מלון ברלין מיטה

מלון ברלין מיטה הוא אופציה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. יש בו גם בר, מסעדה וטרקלין. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה מודרנית ומסוגננת.

דירות

דירות הן עוד אפשרות מצוינת לצעירים המחפשים מקום לינה בברלין. הם בדרך כלל יקרים יותר מאכסניות ומלונות, אבל הם מציעים יותר פרטיות וחוויה ביתית יותר. חלק מהדירות הפופולריות ביותר בברלין כוללות Apartments am Checkpoint Charlie, Apartments am Potsdamer Platz ו-Apartments am Alexanderplatz.

דירות ב-צ'קפוינט צ'רלי

Apartments am Checkpoint Charlie היא דירה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. הדירה מציעה מגוון חדרים, מדירות סטודיו ועד דירות בנות שני חדרי שינה. יש בה גם מטבח, סלון ומרפסת. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה נעימה ונוחה.

דירות אם פוטסדאמר פלאץ

Apartments am Potsdamer Platz היא עוד אפשרות מצוינת לצעירים. הוא ממוקם בשכונת מיטה האופנתית, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. הדירה מציעה מגוון חדרים, מדירות סטודיו ועד דירות בנות שני חדרי שינה. יש בה גם מטבח, סלון ומרפסת. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה מודרנית ומסוגננת.

דירות ב-אלכסנדרפלאץ

Apartments am Alexanderplatz היא אופציה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. הדירה מציעה מגוון חדרים, מדירות סטודיו ועד דירות בנות שני חדרי שינה. יש בה גם מטבח, סלון ומרפסת. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה נעימה ונוחה.

Airbnb

Airbnb היא עוד אפשרות מצוינת לצעירים שמחפשים מקום לינה בברלין. זה בדרך כלל זול יותר מבתי מלון ודירות, והוא מציע דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים. ישנן רישומים רבים של Airbnb בברלין, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. כמה מהרישומים הפופולריים ביותר של Airbnb בברלין כוללים דירה נעימה במיטה, לופט מסוגנן בקרויצברג וסטודיו מודרני בפרידריכסהיין.

דירה נעימה במיטה

דירה נעימה זו במיטה היא אופציה נהדרת לצעירים. הוא ממוקם בלב ברלין, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. הדירה מציעה מגוון חדרים, מדירות סטודיו ועד דירות בנות שני חדרי שינה. יש בה גם מטבח, סלון ומרפסת. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה נעימה ונוחה.

לופט מסוגנן בקרויצברג

לופט מסוגנן זה בקרויצברג הוא עוד אפשרות מצוינת לצעירים. הוא ממוקם בשכונת קרויצברג האופנתית, קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר. הלופט מציע מגוון חדרים, מדירות סטודיו ועד דירות שני חדרי שינה. יש בה גם מטבח, סלון ומרפסת. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה מודרנית ו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן