how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » בינג’ » איפה לישון בטביליסי – אפשרויות לינה לטיול שלך

איפה לישון בטביליסי – אפשרויות לינה לטיול שלך

2023-02-17 02:26:00+02:00

אכסניות תקציב בטביליסי

טביליסי היא עיר נהדרת למטיילים בתקציב נמוך. יש שפע של אכסניות ובתי הארחה המציעים אירוח נוח ובמחיר סביר. רוב ההוסטלים ממוקמים במרכז העיר, קרוב לאטרקציות המרכזיות. כמה מהאכסניות הפופולריות ביותר בטביליסי כוללים:

הוסטל מקום מחיר
אכסניית טביליסי עיר עתיקה $10 ללילה
תרמילאים של טביליסי סוללאקי $12 ללילה
אכסניית טביליסי סיטי ואק 15 דולר ללילה

רוב האכסניות מציעות אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר ומתקנים אחרים. לחלקם יש גם בר או מסעדה. אכסניות הן דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים ולהכיר חברים חדשים.

מלונות בינוניים בטביליסי

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר נוח, יש הרבה מלונות בטווח הביניים בטביליסי. רובם ממוקמים במרכז העיר, קרוב לאטרקציות המרכזיות. חלק מהמלונות הפופולריים ביותר ברמת ביניים בטביליסי כוללים:

מלון מקום מחיר
מלון טביליסי עיר עתיקה 50 דולר ללילה
מלון ג'ורג'יה סוללאקי $60 ללילה
מלון Metekhi ואק $70 ללילה

רוב המלונות בטווח הביניים מציעים אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר ומתקנים אחרים. לחלקם יש גם בר או מסעדה. מלונות בטווח הביניים הם אופציה מצוינת למטיילים שרוצים קצת יותר נוחות ופרטיות.

מלונות יוקרה בטביליסי

בטביליסי יש גם מספר מלונות יוקרה למי שרוצה להתפנק. רובם ממוקמים במרכז העיר, קרוב לאטרקציות המרכזיות. חלק ממלונות היוקרה הפופולריים ביותר בטביליסי כוללים:

מלון מקום מחיר
רדיסון בלו איבריה עיר עתיקה $150 ללילה
ארמון שרתון מטצ'י סוללאקי $200 ללילה
מלון בילטמור טביליסי ואק $250 ללילה

רוב מלונות היוקרה מציעים אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר ומתקנים אחרים. לחלקם יש גם בר או מסעדה. מלונות יוקרה הם אופציה מצוינת למטיילים שרוצים לחוות את המיטב של טביליסי.

Airbnb בטביליסי

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר ייחודי, תוכלו גם להישאר ב-Airbnb בטביליסי. יש שפע של דירות ובתים זמינים להשכרה בעיר. רובם ממוקמים במרכז העיר, קרוב לאטרקציות המרכזיות. Airbnb היא אפשרות מצוינת למטיילים שרוצים לחוות את העיר כמו מקומיים.

טביליסי היא עיר תוססת עם הרבה אפשרויות לינה. בין אם אתם מחפשים אכסניה זולה, מלון ברמת ביניים או מלון יוקרתי, בטוח תמצאו משהו שמתאים לצרכים שלכם. לא משנה היכן תבחרו לשהות, בטוח שתהנו בטביליסי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן