how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » TOP10 » איפה לישון בסינגפור – אפשרויות לינה לכל תקציב

איפה לישון בסינגפור – אפשרויות לינה לכל תקציב

2023-02-20 14:30:00+02:00

מלונות יוקרה בסינגפור

סינגפור היא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים בעולם. מ-Marina Bay Sands האייקוני ועד ל-Ritz-Carlton, סינגפור מציעה מגוון אפשרויות לינה ברמת חמישה כוכבים. מלונות אלה מציעים מגוון שירותים, החל מספא ובריכות שחייה ועד למסעדות וברים משובחים. המחירים למלונות יוקרה בסינגפור יכולים לנוע בין 200 ל-500 דולר ללילה.

מלונות בוטיק בסינגפור

למי שמחפש חוויה ייחודית יותר, בסינגפור יש גם מגוון מלונות בוטיק. מלונות אלו מציעים חוויה אינטימית יותר, עם חדרים קטנים יותר ושירות אישי יותר. המחירים למלונות בוטיק בסינגפור יכולים לנוע בין 100 ל-300 דולר ללילה.

מלונות בתקציב נמוך בסינגפור

לבעלי תקציב נמוך, בסינגפור יש מגוון מלונות בתקציב נמוך. מלונות אלו מציעים שירותים בסיסיים, כגון מיזוג אוויר ו-Wi-Fi, אך ייתכן שלא תהיה להם אותה רמת שירות כמו מלונות יקרים יותר. המחירים למלונות בתקציב נמוך בסינגפור יכולים לנוע בין 50 ל-100 דולר ללילה.

אכסניות בסינגפור

למי שמחפש אפשרות אפילו יותר משתלמת, לסינגפור יש מגוון של אכסניות. אכסניות אלו מציעות שירותים בסיסיים, כגון חדרי רחצה ומטבחים משותפים, אך ייתכן שלא תהיה אותה רמת שירות כמו בתי מלון יקרים יותר. המחירים לאכסניות בסינגפור יכולים לנוע בין 20 ל-50 דולר ללילה.

Airbnb בסינגפור

למי שמחפש חוויה ביתית יותר, לסינגפור יש גם מגוון אפשרויות של Airbnb. אפשרויות אלו נעות מחדרים פרטיים ועד לדירות שלמות, ויכולות להציע חוויה אישית יותר מאשר בית מלון. המחירים של Airbnb בסינגפור יכולים לנוע בין 50 ל-200 דולר ללילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן