how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » טופ 100 » איפה לישון בפריז עם ילדים

איפה לישון בפריז עם ילדים

2023-02-16 23:50:00+02:00

בתי מלון

מלון דה לה פאה

מלון דה לה פאה הוא אופציה נהדרת למשפחות המחפשות שהות יוקרתית בפריז. ממוקם בלב העיר, מלון זה מציע חדרים וסוויטות מרווחים, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במלון יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

מלון דו לובר

מלון דו לובר הוא אופציה נהדרת למשפחות המחפשות שהייה במחיר סביר יותר בפריז. ממוקם בלב העיר, מלון זה מציע חדרים וסוויטות נוחים, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במלון יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

מלון דה ויל

מלון דה ויל הוא אופציה נהדרת עבור משפחות המחפשות שהייה בתקציב נמוך יותר בפריז. ממוקם בלב העיר, מלון זה מציע חדרים וסוויטות בסיסיים, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במלון יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

דירות

דירות פריז

Paris Apartments היא אופציה מצוינת למשפחות המחפשות שהות ביתית יותר בפריז. ממוקם בלב העיר, מתחם דירות זה מציע דירות וסוויטות מרווחות, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במתחם יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

השכרות נופש בפריז

השכרות נופש בפריז היא אפשרות מצוינת למשפחות המחפשות שהות פרטית יותר בפריז. ממוקם בלב העיר, מתחם דירות זה מציע דירות וסוויטות נוחות, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במתחם יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

השכרות בתים בפריז

פריז השכרות בתים היא אופציה מצוינת למשפחות המחפשות שהות משתלמת יותר בפריז. ממוקם בלב העיר, מתחם דירות זה מציע דירות וסוויטות בסיסיות, כמו גם מגוון שירותים לילדים. במתחם יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים ושירות שמרטפות.

פריז היא יעד מצוין למשפחות, ויש שפע של אפשרויות לינה בפריז עם ילדים. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר, דירה בתקציב נמוך או משהו באמצע, בפריז יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן