how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » היכן ממוקמת הכנרת?

היכן ממוקמת הכנרת?

2023-06-16 10:25:00+02:00

מהי הכנרת?

הכנרת, הידועה גם בשם אגם הכנרת, היא אגם מים מתוקים השוכן בצפון הארץ. זהו אגם המים המתוקים הגדול ביותר במדינה, והוא יעד תיירותי פופולרי. האגם ניזון מנהר הירדן, והוא מוקף ברמת הגולן, בקעת הירדן והרי הגליל. האגם מהווה גם מקור מים חשוב לאזור, והוא ביתם של מגוון מיני דגים.

היכן ממוקמת הכנרת?

הכנרת ממוקמת בצפון הארץ, באזור המכונה הגליל. היא גובלת ברמת הגולן ממזרח, בקעת הירדן ממערב, והרי הגליל מצפון. אורכו של האגם הוא כ-21 מיילים ורוחבו 13 מיילים, והוא ממוקם בגובה של 686 רגל מתחת לפני הים.

תולדות הכנרת

לכנרת היסטוריה ארוכה ורב מעמד. הוא מוזכר בתנ"ך כמקום שבו ביצע ישוע רבים מהניסים שלו, כולל הליכה על המים והאכלת 5,000. האגם היווה גם מקור מים חשוב לאזור מאז ימי קדם. במאה ה-19, האגם היה מקור דגים עיקרי לאזור, ושימש גם להשקיה. במאה ה-20, האגם שימש להפקת חשמל הידרואלקטרי, וכיום הוא מהווה יעד תיירותי פופולרי.

משמעות הכנרת

הכנרת מהווה מקור מים חשוב לאזור, ובה חיים מגוון מיני דגים. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, והוא ביתם של מגוון אתרים ארכיאולוגיים. האגם מהווה גם מקור חשוב לכוח הידרואלקטרי, ומהווה חלק חשוב מכלכלת האזור.

שאלות ותשובות

ש: מה גובה הכנרת?

ת: הכנרת ממוקמת בגובה של 686 רגל מתחת לפני הים.

ש: כמה זמן הכנרת?

ת: הכנרת אורכה כ-21 מיילים ורוחבה 13 מיילים.

ש: מהי משמעותה של הכנרת?

ת: הכנרת היא מקור מים חשוב לאזור, והיא ביתם של מגוון מיני דגים. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, והוא ביתם של מגוון אתרים ארכיאולוגיים. האגם מהווה גם מקור חשוב לכוח הידרואלקטרי, ומהווה חלק חשוב מכלכלת האזור.

סיכום

הכנרת היא חלק חשוב מההיסטוריה והכלכלה של האזור. זהו מקור מים חשוב לאזור, והוא ביתם של מגוון מיני דגים. האגם הוא גם יעד תיירותי פופולרי, והוא ביתם של מגוון אתרים ארכיאולוגיים. האגם מהווה גם מקור חשוב לכוח הידרואלקטרי, ומהווה חלק חשוב מכלכלת האזור. למידע נוסף על הכנרת, ניתן לצפות בסרטונים ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן