how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » היכן ממוקמת נקודת הג'י של האישה?

היכן ממוקמת נקודת הג'י של האישה?

2023-06-16 01:36:00+02:00

מהי נקודת ה-G?

נקודת ה-G, הידועה גם ככתם גרפנברג, היא אזור בגוף הנשי שמאמינים שהוא רגיש מאוד לגירוי מיני. הוא ממוקם על הקיר הקדמי של הנרתיק, בערך שניים עד שלושה סנטימטרים בתוך פתח הנרתיק. מאמינים שזהו אוסף של קצות עצבים שבגירוי עלולים להוביל להנאה מינית עזה ואפילו לאורגזמה.

כיצד למצוא את נקודת ה-G

מציאת נקודת ה-G יכולה להיות מעט מסובכת, מכיוון שהיא ממוקמת באזור רגיש וקשה לאתר אותה. הדרך הטובה ביותר למצוא אותו היא להשתמש באצבעותיך כדי לחקור את האזור. התחל בהחדרת אצבע אחת או שתיים לתוך הנרתיק וסילול אותן בחזרה לכיוון הטבור. אתה אמור להרגיש אזור ספוגי ומרופד שמרגיש שונה משאר דופן הנרתיק. זו נקודת הג'י.

טיפים לגירוי נקודת הג'י

לאחר שאיתרתם את נקודת ה-G, תוכלו להתחיל לעורר אותה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בתנועת "בוא הנה" עם האצבעות. זה אומר לסלסל את האצבעות בתנועת "בוא הנה" כנגד נקודת ה-G. זה יכול להיעשות עם אצבע אחת או שתיים, בהתאם להעדפה שלך. אתה יכול גם להשתמש צעצוע מין שתוכנן במיוחד עבור גירוי נקודת G. צעצועים אלה מעוקלים כדי להתאים לצורת נקודת ה-G וניתן להשתמש בהם כדי להפעיל לחץ וגירוי על האזור.

היתרונות של גירוי נקודת G

גירוי נקודת G יכול להוביל להנאה מינית עזה ואפילו לאורגזמה. זה יכול גם להוביל לשיפור הסיפוק המיני ולגירוי מוגבר. חלק מהנשים אפילו מדווחות על תחושת אורגזמה "בגוף מלא" כאשר נקודת ה-G שלהן מעוררת. גירוי נקודת ה-G יכול גם להוביל לשיפור בריאות הנרתיק. זה יכול לעזור לחיזוק שרירי רצפת האגן, מה שיכול להוביל לשיפור השליטה בשלפוחית השתן ולשיפור התחושה המינית.

סיכום

נקודת הג'י היא אזור רגיש בגוף הנשי שעלול להוביל להנאה מינית עזה ואף לאורגזמה כאשר מגורה. הוא ממוקם על הקיר הקדמי של הנרתיק, בערך שניים עד שלושה סנטימטרים בתוך פתח הנרתיק. כדי למצוא אותו, השתמש באצבעותיך כדי לחקור את האזור והשתמש בתנועת "בוא הנה" כדי לעורר אותו. גירוי נקודת G יכול להוביל לשיפור הסיפוק המיני ולהגברת העוררות, כמו גם לשיפור בריאות הנרתיק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן