how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » המלונות הטובים ביותר בסלוניקי

המלונות הטובים ביותר בסלוניקי

המלונות הטובים ביותר בסלוניקי

המלונות הטובים ביותר בסלוניקי

סלוניקי היא עיר תוססת בצפון יוון, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה המדהימה ובמטבח הטעים שלה. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה חסכונית, בסלוניקי יש מגוון רחב של מלונות לבחירה. ממלונות בוטיק ועד לאתרי נופש ידידותיים למשפחות, בסלוניקי יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, תמצאו את המלון המושלם לשהותכם.

מלונות יוקרה בסלוניקי

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בסלוניקי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מלון מקדוניה פאלאס הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם במרכז העיר, ומציע נופים מדהימים של העיר והים. המלון כולל ספא, מרכז כושר ומסעדה. מלון אלקטרה פאלאס הוא מלון חמישה כוכבים נוסף הממוקם במרכז העיר. מלון זה כולל בריכת גג, ספא ומסעדה. המלון מציע גם נופים מדהימים של העיר והים.

מלונות בתקציב נמוך בסלוניקי

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב בסלוניקי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מלון עמליה הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה מציע חדרים נוחים ומסעדה. מלון אטאלוס הוא עוד מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה כולל מסעדה ובר. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. מלון אורסטיאס קסטוריאס הוא מלון שני כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה מציע חדרים נוחים ומסעדה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מלונות ידידותיים למשפחות בסלוניקי

אם אתם מחפשים מלון ידידותי למשפחות בסלוניקי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מלון מדיטרניאן הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה כולל מסעדה, בר ומגרש משחקים לילדים. מלון אקסלסיור הוא עוד מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה כולל מסעדה, בר ומגרש משחקים לילדים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. Hotel Grand Bretagne הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז העיר. מלון זה כולל מסעדה, בר ומגרש משחקים לילדים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

השוואה מהירה

מלון כוכבים שירותים
מלון מקדוניה פאלאס 5 ספא, מרכז כושר, מסעדה
מלון אלקטרה פאלאס 5 בריכת גג, ספא, מסעדה
מלון עמליה 3 מִסעָדָה
מלון אטאלוס 3 מסעדה, בר, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה 24 שעות ביממה
מלון אורסטיאס קסטוריאס 2 מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה 24 שעות ביממה
מלון ים תיכוני 4 מסעדה, בר, מגרש משחקים לילדים
מלון אקסלסיור 4 מסעדה, בר, מגרש משחקים לילדים, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה 24 שעות ביממה
מלון גרנד ברטן 3 מסעדה, בר, מגרש משחקים לילדים, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה 24 שעות ביממה

כשזה מגיע לבחירת מלון בסלוניקי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות ידידותית לתקציב, בסלוניקי יש משהו לכולם. ממלונות בוטיק ועד לאתרי נופש ידידותיים למשפחות, תמצאו את המלון המושלם לשהותכם. בעת בחירת מלון בסלוניקי, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך ואת השירותים שאתה מחפש. אם אתם מחפשים שהות מפנקת, תרצו לבחור במלון חמישה כוכבים כמו מלון מקדוניה פאלאס או מלון אלקטרה פאלאס. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, תרצו לבחור במלון שלושה כוכבים כמו מלון עמליה או מלון אטלוס. אם אתם מחפשים מלון ידידותי למשפחות, תרצו לבחור במלון ארבעה כוכבים כמו מלון מדיטרניאן או מלון אקסלסיור. לא משנה איזה סוג של מלון אתם מחפשים, בסלוניקי יש משהו לכולם. עם ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה והמטבח הטעים שלה, סלוניקי היא היעד המושלם לחופשה הבאה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן