how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » התכוננו לטיול בכביש: מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

התכוננו לטיול בכביש: מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

2023-06-27 06:49:00+02:00

מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

מתכננים טיול מניו יורק לוושינגטון? בין אם אתם מבקרים משפחה, יוצאים לנסיעת עסקים או סתם מטיילים בחוף המזרחי, תרצו לדעת את מרחק הנסיעה ואת המסלול מניו יורק לוושינגטון. הנה מה שאתה צריך לדעת על הטיול ולמה לצפות לאורך הדרך.

מסלול נסיעה מניו יורק לוושינגטון

המסלול הישיר ביותר מניו יורק לוושינגטון הוא דרך כביש I-95, שהוא כביש בין-מדינתי מרכזי העובר לאורך החוף המזרחי. מרחק הנסיעה הכולל מניו יורק לוושינגטון הוא כ-230 מיילים, והנסיעה אורכת בדרך כלל כארבע שעות.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה, יש הרבה עצירות בדרך. אחת התחנות הפופולריות ביותר היא פילדלפיה, שנמצאת בערך באמצע הדרך בין ניו יורק לוושינגטון. פילדלפיה היא ביתם של אתרים היסטוריים רבים, כולל פעמון החירות והיכל העצמאות. תחנות פופולריות אחרות כוללות את בולטימור, מרילנד ווילמינגטון, דלאוור.

למה לצפות בדרכים

כביש I-95 הוא כביש מהיר סואן, כך שתוכל לצפות להיתקל בתנועה רבה. הכביש המהיר ידוע גם בתשלומי האגרה שלו, אז הקפידו לתכנן מראש ולקצוב את עלות האגרה. בנוסף, ה-I-95 נוטה לעומסים, אז אולי כדאי שתשקול לקחת מסלול חלופי אם אתה מעוניין להימנע מתנועה.

טיפים לטיול חלק

כדי להבטיח טיול חלק ומהנה, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך מיכל מלא של דלק ומערכת GPS אמינה שתעזור לך לנווט במסלול. בנוסף, הקפד לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני שאתה עוזב, מכיוון שמזג אוויר סוער יכול להקשות על הנסיעה. לבסוף, הקפידו לעשות הפסקות סדירות כדי למתוח את הרגליים ולקבל קצת אוויר צח.

היכן להישאר

אם אתם מתכננים ללון, יש הרבה מלונות ומוטלים לאורך המסלול. כמה מהתחנות הפופולריות ביותר כוללות את בולטימור, מרילנד ווילמינגטון, דלאוור. בנוסף, יש הרבה אתרי קמפינג וחניוני קרוואנים לאורך הדרך אם אתם מחפשים חוויה כפרית יותר.

סיכום

מתכננים טיול מניו יורק לוושינגטון? עם מרחק נסיעה כולל של כ-230 מיילים, ה-I-95 הוא המסלול הישיר ביותר. הקפידו לתכנן מראש ולקצוב אגרה, ולקחת הפסקות קבועות כדי להבטיח טיול חלק ומהנה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן