how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כיצד לדעת אם אייפון חדש או משופץ

כיצד לדעת אם אייפון חדש או משופץ

2023-07-05 03:50:00+02:00

מהו אייפון משופץ?

אייפון מחודש הוא מכשיר שהיה בבעלותו בעבר והוחזר ליצרן לצורך תיקון או החלפה. לאחר מכן הוא נבדק, נבדק ומשוחזר למצבו המקורי. מכשירי אייפון מחודשים נמכרים בדרך כלל במחיר מוזל, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת למי שמחפש עסקה טובה.

כיצד לדעת אם אייפון חדש או משופץ

יש כמה דרכים לדעת אם אייפון חדש או משופץ. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבוע את מצבו של אייפון:

בדוק את המספר הסידורי

המספר הסידורי של אייפון יכול לומר לך הרבה על מצבו. אם המספר הסידורי מתחיל ב-"F", אז זה מכשיר מחודש. אם המספר הסידורי מתחיל ב- "M", אז זה מכשיר חדש.

חפש סימני בלאי

אם לאייפון יש סימני בלאי, כגון שריטות, שקעים או שינוי צבע, סביר להניח שמדובר במכשיר מחודש. מכשירי אייפון חדשים צריכים להיות במצב טהור.

בדוק את האריזה

גם האריזה של אייפון יכולה לספר לך הרבה על מצבו. אם האריזה אינה במצבה המקורי, סביר להניח שמדובר במכשיר מחודש. מכשירי אייפון חדשים צריכים להגיע באריזתם המקורית.

היתרונות בקניית אייפון מחודש

קניית אייפון מחודש יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף. מכשירי אייפון מחודשים נמכרים בדרך כלל במחיר מוזל, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת למי שמחפש עסקה טובה. בנוסף, מכשירי אייפון מחודשים בדרך כלל נבדקים ונבדקים כדי לוודא שהם במצב תקין.

השוואה מהירה

אייפון חדש אייפון משופץ
מספר סידורי מתחיל ב-"M" מספר סידורי מתחיל ב-"F"
מגיע באריזה מקורית ייתכן שהאריזה אינה מקורית
ללא סימני בלאי עשויים להיות סימני בלאי
יקר יותר פחות יקר
לא נבדק או נבדק נבדק ונבדק

סיכום

לדעת איך לדעת אם אייפון חדש או משופץ יכול לעזור לך לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. על ידי בדיקת המספר הסידורי, חיפוש סימני בלאי ובדיקת האריזה, ניתן לקבוע את מצבו של אייפון. מכשירי אייפון מחודשים נמכרים בדרך כלל במחיר מוזל ונבדקים ונבדקים כדי לוודא שהם תקינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן