how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כיצד לדעת אם חסמת בטעות איש קשר בוואטסאפ

כיצד לדעת אם חסמת בטעות איש קשר בוואטסאפ

2023-06-30 17:13:00+02:00

מה קורה כשחוסמים מישהו בוואטסאפ?

כאשר אתה חוסם מישהו בוואטסאפ, הוא לא יוכל יותר לשלוח לך הודעות או לראות עדכונים שאתה מפרסם. הם גם לא יוכלו לראות את תמונת הפרופיל שלך או עדכוני סטטוס. אם חסמת מישהו, הוא לא יוכל להתקשר אליך או להתקשר אליך בווידאו.

כיצד לדעת אם חסמת בטעות איש קשר בוואטסאפ

אם אינך בטוח אם חסמת בטעות איש קשר ב-WhatsApp, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לגלות זאת. הנה כמה דרכים לדעת אם חסמת מישהו ב-WhatsApp:

בדוק את רשימת החסומים שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את רשימת החסומים שלך. כדי לעשות זאת, פתח את WhatsApp ועבור להגדרות > חשבון > פרטיות > אנשי קשר חסומים. כאן תוכל לראות רשימה של כל אנשי הקשר שחסמת. אם איש הקשר שאתה מחפש נמצא ברשימה, אז חסמת אותו.

בדוק את רשימת אנשי הקשר שלך

אם איש הקשר אינו ברשימת החסומים שלך, ייתכן שלא חסמת אותו. כדי לבדוק, פתח את WhatsApp ועבור לרשימת אנשי הקשר שלך. אם איש הקשר עדיין ברשימת אנשי הקשר שלך, אז לא חסמת אותם.

בדוק את הצ'אטים שלך

אם איש הקשר אינו ברשימת אנשי הקשר שלך, ייתכן שחסמת אותו. כדי לבדוק, פתח את WhatsApp ועבור לצ'אטים שלך. אם איש הקשר אינו רשום בצ'אטים שלך, אז חסמת אותם.

בדוק את יומן השיחות שלך

אם איש הקשר לא נמצא בצ'אטים שלך, ייתכן שחסמת אותם. כדי לבדוק, פתח את WhatsApp ועבור ליומן השיחות שלך. אם איש הקשר אינו רשום ביומן השיחות שלך, אז חסמת אותם.

מה לעשות אם חסמת בטעות איש קשר

אם חסמתם איש קשר בטעות, תוכלו לבטל את חסימתו. כדי לעשות זאת, פתח את WhatsApp ועבור להגדרות > חשבון > פרטיות > אנשי קשר חסומים. כאן תוכל לראות רשימה של כל אנשי הקשר שחסמת. בחר את איש הקשר שברצונך לבטל את החסימה והקש על בטל חסימה.

סיכום

אם אינך בטוח אם חסמת בטעות איש קשר ב-WhatsApp, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לגלות זאת. בדוק את רשימת החסומים, רשימת אנשי הקשר, הצ'אטים ויומן השיחות שלך כדי לראות אם איש הקשר עדיין שם. אם איש הקשר אינו שם, אז חסמת אותם. אם בטעות חסמת איש קשר, תוכל לבטל את החסימה שלו על ידי מעבר לרשימת החסומים שלך והקשה על בטל חסימה. למידע נוסף על איך לדעת אם חסמת מישהו ב-WhatsApp, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן