how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן אחרי Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן

כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן אחרי Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן

2023-06-22 21:24:00+02:00

מה זה אופטלגין?

Opthalgin היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מחלות עיניים, כולל גלאוקומה, עיניים יבשות ודלקת. מדובר בשילוב של שתי תרופות, טימולול וברימודין, הפועלות יחד להפחתת לחץ בעין ולהפחתת דלקת. זה זמין הן בצורת טיפות עיניים והן בצורת משחת עיניים.

מה זה נורופן?

נורופן היא תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) המשמשת לטיפול בכאב, חום ודלקת. זה זמין בצורת טבליות וגם בצורת כמוסה. זה זמין גם בשילוב עם תרופות אחרות, כגון קודאין ואקמול.

האם אתה יכול לקחת אופטלגין ונורופן ביחד?

בדרך כלל בטוח לקחת אופטלגין ונורופן ביחד, כל עוד אתה מחכה לפחות שעה אחת לאחר נטילת אופטלגין לפני נטילת נורופן. הסיבה לכך היא ששתי התרופות יכולות ליצור אינטראקציה זו עם זו ולגרום לתופעות לוואי.

תופעות לוואי אפשריות של נטילת אופטלגין ונורופן ביחד

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של נטילת אופטלגין ונורופן יחד הן ישנוניות, סחרחורת וראייה מטושטשת. תופעות לוואי אפשריות אחרות כוללות בחילות, הקאות, כאבי בטן וכאבי ראש. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, הפסק ליטול את התרופות ופנה לרופא מיד.

מה עליך לעשות לפני נטילת אופטלגין ונורופן ביחד?

לפני נטילת Opthalgin ונורופן יחד, חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל תרופה אחרת שאתה נוטל, כמו גם על כל מצב רפואי שיש לך. הסיבה לכך היא שחלק מהתרופות והמצבים הרפואיים עלולים לקיים אינטראקציה עם Opthalgin ונורופן ולגרום לתופעות לוואי חמורות.

מתי אסור ליטול אופטלגין ונורופן ביחד?

אסור ליטול אופטלגין ונורופן יחד אם את בהריון או מניקה, מכיוון שהבטיחות של נטילת שתי התרופות יחד בזמנים אלו אינה ידועה. אתה גם לא צריך לקחת Opthalgin ונורופן יחד אם יש לך אחד מהמצבים הרפואיים הבאים: אסטמה, מחלת לב, מחלת כליות או מחלת כבד.

סיכום

בדרך כלל בטוח לקחת אופטלגין ונורופן ביחד, כל עוד אתה מחכה לפחות שעה אחת לאחר נטילת אופטלגין לפני נטילת נורופן. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת התרופות יחד, מכיוון שחלק מהתרופות והמצבים הרפואיים עלולים ליצור אינטראקציה עם Opthalgin ונורופן ולגרום לתופעות לוואי חמורות. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על כמה זמן לאחר Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן