how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן לוקח לביצת יונה לבקוע?

כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן לוקח לביצת יונה לבקוע?

2023-06-22 22:19:00+02:00

מבוא

יונים הן מראה נפוץ בערים ועיירות רבות, אבל כמה זמן לוקח לביצית של יונה לבקוע? מאמר זה יחקור את תהליך הבקיעה ועוד עובדות מעניינות על יונים.יונים הן סוג של ציפור השייכת למשפחת הקולומבידים. הם נמצאים בכל העולם וידועים ביכולתם למצוא את דרכם הביתה למרחקים ארוכים. יונים ידועות גם באינטליגנציה שלהן וביכולתן לזהות ולזכור פרצופים.יונים מטילות ביצים בקנים העשויים מזרדים ונוצות. הביצים הן בדרך כלל בצבע לבן או אוף-וויט והן בגודל של כדור גולף בערך. נקבת היונה תטיל שתי ביצים בכל פעם ותדגור עליהן במשך 18 עד 19 ימים. היונה הזכרית תעזור לדגור על הביצים וגם תעזור להאכיל את הגוזלים לאחר בקיעתם.

תהליך הבקיעה

תהליך הבקיעה של ביצת יונה אורך בדרך כלל 18 עד 19 ימים. במהלך הזמן הזה, נקבת היונה תשב על הביצים כדי לחמם אותן ולהגן עליהן מפני טורפים. גם היונה הזכרית תעזור לדגור על הביצים ותביא מזון לנקבה. לאחר שהביצים הודגרו במשך 18 עד 19 ימים, הגוזלים יתחילו לבקוע. הגוזלים יפרצו את קליפת הביצה עם מקורם ויצאו מהביצה. הגוזלים יהיו מכוסים בנוצות פלומתיות לבנות ויוכלו להאכיל את עצמם מיד.

להאכיל את האפרוחים

לאחר שהאפרוחים בקעו, ההורים יאכילו אותם בתערובת של זרעים וחרקים. ההורים יחזירו את האוכל לפיותיהם של הגוזלים. הגוזלים יאכלו גם חלק מהמזון שנמצא בקן. הגוזלים יגדלו במהירות ויוכלו לעוף תוך מספר שבועות. ההורים ימשיכו להאכיל את הגוזלים עד שיצליחו למצוא מזון בעצמם.

הֲגִירָה

יונים ידועות ביכולתן לנדוד למרחקים ארוכים. ההורים ילמדו את הגוזלים כיצד לנדוד ויובילו אותם בנדידה הראשונה. הגוזלים ילמדו לזהות נקודות ציון ויוכלו למצוא את דרכם הביתה גם אם ייפרדו מהוריהם.

עובדות מעניינות

ליונים יש מספר תכונות והתנהגויות מעניינות. הנה כמה עובדות מעניינות על יונים:- יונים יכולות לזהות ולזכור פרצופים.- יונים יכולות לזהות את ההשתקפות שלהן במראה.- יונים יכולות לזהות את הצליל של המין שלהן.- יונים יכולות לזהות את הצליל של השם שלהן.- יונים יכולות לזהות את הצליל של הביצים שלהן.- יונים יכולות לזהות את הצליל של הגוזלים שלהן.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לביצית של יונה לבקוע?

ת: בדרך כלל לוקח 18 עד 19 ימים לבקיעת ביצת יונה.

ש: איך הגוזלים פורצים מהביצה?

ת: הגוזלים ישתמשו במקורם כדי לפרוץ את קליפת הביצה.

ש: במה מאכילים ההורים את הגוזלים?

ת: ההורים יאכילו את הגוזלים בתערובת של זרעים וחרקים. הם גם יוציאו מזון לפיותיהם של הגוזלים.

ש: כמה זמן לוקח לגוזלים להיות מסוגלים לעוף?

ת: הגוזלים יוכלו לעוף תוך מספר שבועות.

דעה אישית

אני מוצא את זה מרתק כמה מהר יונים יכולות ללמוד ולהסתגל. הם מסוגלים לזהות את ההשתקפות שלהם במראה, לזהות את הצליל של המין שלהם, ואפילו לזהות את הצליל של הביצים והאפרוחים שלהם. מדהים לחשוב שהציפורים האלה יכולות לנדוד למרחקים ולמצוא את דרכן הביתה. יונים הן באמת יצורים יוצאי דופן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן