how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר? | טיפים לטיפול בלייזר

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר? | טיפים לטיפול בלייזר

2023-06-24 15:57:00+02:00

מה זה רואקוטן?

רואקוטן, הידוע גם בשם איזוטרטינואין, היא תרופה המשמשת לטיפול באקנה חמורה. זוהי צורה של ויטמין A הפועלת על ידי הפחתת כמות השמן המשתחררת מבלוטות החלב של העור, מה שעוזר להפחית את מספר נגעי האקנה. רואקוטן היא תרופה חזקה ויש ליטול אותה רק בפיקוח רופא.

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

מומלץ להמתין לפחות 6 חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני ביצוע טיפול לייזר. הסיבה לכך היא שרואקוטן עלול לגרום לרגישות בעור, מה שעלול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי מטיפולי לייזר. חשוב להמתין עד שהעור הספיק להתאושש ולחזור למצבו הרגיל לפני שעוברים טיפול לייזר.

טיפים לטיפול מוצלח בלייזר

לפני שעוברים טיפול לייזר, חשוב לדון בהליך עם הרופא שלך כדי לוודא שזו הבחירה הנכונה עבורך. להלן מספר טיפים שיסייעו להבטיח טיפול לייזר מוצלח:

1. פעל לפי ההנחיות לפני הטיפול

הרופא שלך יספק לך הנחיות כיצד להתכונן לטיפול בלייזר. חשוב לעקוב אחר הוראות אלה בקפידה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

2. ללבוש קרם הגנה

חשוב ללבוש קרם הגנה לאחר טיפול הלייזר כדי להגן על העור מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש.

3. הימנע מחשיפה מוגזמת לשמש

חשוב להימנע מחשיפה מוגזמת לשמש לאחר טיפול הלייזר. זה יעזור להפחית את הסיכון לתופעות לוואי ולהבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

4. השתמשי בקרם לחות

חשוב להשתמש בקרם לחות לאחר טיפול הלייזר כדי לעזור לשמור על לחות העור ולהפחית את הסיכון לגירוי.

סיכום

טיפולי לייזר יכולים להיות דרך מצוינת לשפר את מראה העור, אך חשוב להמתין לפחות 6 חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני ביצוע טיפול לייזר. כמו כן, חשוב להקפיד על הוראות טרום הטיפול, ללבוש קרם הגנה, להימנע מחשיפה מוגזמת לשמש ולהשתמש בקרם לחות לאחר הטיפול כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן