how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון?

כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון?

2023-06-28 04:23:00+02:00

כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון?

הגרנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע האייקוניים ביותר בארצות הברית. זהו מראה מדהים לעין, והוא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. אם אתם מתכננים טיול לגרנד קניון, אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח לנסוע מלאס וגאס לגרנד קניון. הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון היא כ-4 שעות ו-30 דקות. זהו מסלול ישיר, והוא אינו כולל עצירות בדרך. עם זאת, יש הרבה מראות מעניינים לראות לאורך הדרך, אז אולי כדאי לתכנן כמה תחנות.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון היא נסיעה נופית. תעברו במדבר מוהאבי, ותהיה לכם הזדמנות לראות כמה מהנופים המדהימים ביותר בארצות הברית. בדרך תעברו בעיירות קינגמן, פיץ' ספרינגס וסליגמן. הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור. אפשר לעצור בסכר הובר, שהוא אטרקציה תיירותית פופולרית, או לעשות עיקוף ל-Grand Canyon Skywalk, שהוא גשר זכוכית המשתרע על הקניון.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
לאס וגאס לגרנד קניון 4 שעות ו-30 דקות

דברים לעשות לאורך הדרך

סכר הובר

סכר הובר הוא אטרקציה תיירותית פופולרית הממוקמת על הגבול בין אריזונה לנבאדה. זהו מבנה מסיבי שנבנה בשנות ה-30 כדי לשלוט בזרימת נהר הקולורדו. הסכר הוא מקום נהדר לחקור בו, ותוכלו לערוך סיור בסכר וללמוד על ההיסטוריה שלו.

גרנד קניון סקיוולק

Grand Canyon Skywalk הוא גשר זכוכית המשתרע על פני הקניון. זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית, והיא מציעה נופים מדהימים של הקניון. אתה יכול לקחת סיור מודרך בסקייווק, או שאתה יכול לחקור אותו בעצמך.

סיכום

הנסיעה מלאס וגאס לגרנד קניון היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור ולראות כמה מהנופים המדהימים ביותר בארצות הברית. הנסיעה אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות, ויש הרבה מראות מעניינים לראות לאורך הדרך. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן