how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

2023-06-28 16:54:00+02:00

מהי החלקת קרטין?

החלקת קראטין היא טיפול שיער שעוזר להפחית קרזול ולהפוך את השיער לניירות יותר. זה עובד על ידי החדרת השערה עם קרטין, חלבון המצוי באופן טבעי בשיער, כדי לעזור להחליק ולחזק את השיער. הטיפול יכול להימשך עד שלושה חודשים ויכול לעזור לשיער להיראות ולהרגיש בריא יותר.

כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

חשוב להמתין לפחות 48 שעות לאחר החלקת הקרטין לפני שטיפת הידיים. שטיפת ידיים מוקדם מדי עלולה לגרום להסרת הקרטין, ולהשאיר את השיער שלך יבש ושביר. חשוב גם להימנע מהרטבת השיער במהלך תקופה זו, מכיוון שזה יכול גם להסיר את הקרטין.

למה חשוב לחכות?

החלקת קראטין פועלת על ידי החדרת השערה עם קרטין, חלבון המצוי באופן טבעי בשיער. הקרטין עוזר להחליק ולחזק את השיער, מה שהופך אותו לניירות יותר. כאשר אתה שוטף ידיים מוקדם מדי לאחר הטיפול, ניתן להסיר את הקרטין ולהשאיר את השיער יבש ושביר.

כיצד לטפל בשיער לאחר החלקת קרטין

לאחר שהמתנת את 48 השעות המומלצות, תוכל להתחיל לטפל בשיער שלך כרגיל. חשוב להשתמש בשמפו ומרכך ללא סולפט, מכיוון שסולפטים עלולים להסיט את הקרטין. כדאי גם להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום, שכן זה יכול גם להסיר את הקרטין.

מה אם אשטוף ידיים מוקדם מדי?

אם תשטוף ידיים מוקדם מדי לאחר החלקת הקרטין, אתה עלול לגלות שהשיער שלך מרגיש יבש ושביר. אם זה קורה, אתה יכול לנסות להשתמש בטיפול מיזוג עמוק כדי לעזור להחזיר את הלחות והחוזק לשיער שלך. כדאי גם להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום ושמפו ומרככים המכילים סולפט.

סיכום

חשוב להמתין לפחות 48 שעות לאחר החלקת הקרטין לפני שטיפת הידיים. שטיפת ידיים מוקדם מדי יכולה להסיר את הקרטין, ולהשאיר את השיער שלך יבש ושביר. לאחר שהמתנת את 48 השעות המומלצות, תוכל להתחיל לטפל בשיער שלך כרגיל. אם אתה שוטף ידיים מוקדם מדי, אתה יכול לנסות להשתמש בטיפול מיזוג עמוק כדי לעזור להחזיר את הלחות והחוזק לשיער שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן