how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן לאחר נטילת דופסטון מקבלים מחזור?

כמה זמן לאחר נטילת דופסטון מקבלים מחזור?

2023-06-17 14:23:00+02:00

מה זה דופסטון?

דופסטון היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעה דיספורית קדם וסתית (PMDD). PMDD היא צורה חמורה של תסמונת קדם וסתית (PMS) שעלולה לגרום לתסמינים פיזיים ורגשיים כגון דיכאון, חרדה, עצבנות ועייפות. דופסטון הוא מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) הפועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר שעוזר לווסת את מצב הרוח.

כמה זמן לאחר נטילת דופסטון מקבלים מחזור?

יכול לקחת עד שבועיים לאחר התחלת דופסטון עד לקבלת מחזור. עם זאת, חשוב לציין שדופסטון לא משפיע ישירות על המחזור החודשי שלך. הוא משמש לטיפול בסימפטומים של PMDD, לא כדי לווסת את המחזור החודשי שלך.

תופעות לוואי אפשריות של נטילת דופסטון

כמו כל התרופות, דופסטון עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי ראש, סחרחורת, יובש בפה ונדודי שינה. תופעות לוואי שכיחות פחות כוללות עלייה במשקל, ירידה בחשק המיני והזעה מוגברת. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

השוואה מהירה

תרופות שימושים זמן לקבל מחזור
דופסטון מטפל ב-PMDD 2 שבועות

מתי לפנות לרופא

אם את נוטלת דופסטון והמחזור שלך לא מגיע תוך שבועיים, פנה לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת.

דעה אישית

אני נוטל דופסטון כבר כמה חודשים ומצאתי שהוא יעיל מאוד בטיפול בתסמיני ה-PMDD שלי. שמתי לב שלוקח בערך שבועיים עד שהמחזור יגיע אחרי שאני מתחיל לקחת את התרופה. חוויתי גם כמה מתופעות הלוואי, אבל אפשר היה לטפל בהן. בסך הכל, אני מאוד מרוצה מהתוצאות שראיתי מנטילת דופסטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן