how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן להגיע לפני הטיסה טרמינל 1 – כל מה שצריך לדעת

כמה זמן להגיע לפני הטיסה טרמינל 1 – כל מה שצריך לדעת

2023-06-23 11:43:00+02:00

מה זה טרמינל 1?

טרמינל 1 הוא הטרמינל הבינלאומי המרכזי בנמל התעופה בן גוריון בישראל. זהו הטרמינל הגדול והעמוס ביותר בנמל התעופה, המטפל ברוב הטיסות הבינלאומיות. זהו גם הטרמינל היחיד שפתוח 24 שעות ביממה. טרמינל 1 מחולק לשני חלקים: אולם הגעה ואולם יציאות. אולם הנחות הוא המקום אליו מגיעים הנוסעים לאחר טיסתם, ואילו אולם ההמראות הוא המקום בו הנוסעים מבצעים צ'ק-אין ועולים לטיסותיהם.

כמה זמן כדאי להגיע לפני הטיסה?

משך הזמן שעליך להגיע לפני הטיסה תלוי במספר גורמים, כגון סוג הטיסה, חברת התעופה ונמל התעופה. ככלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה לטיסות פנים ושלוש שעות לפני הטיסה לטיסות בינלאומיות. כמו כן, חשוב לציין כי לנתב"ג יש נהלי אבטחה ספציפיים שיכולים להוסיף לזמן הנחוץ לכם להגיע לפני הטיסה שלכם. כך למשל, על כל הנוסעים לעבור בידוק ביטחוני לפני הכניסה לאולם ההמראות. תהליך זה יכול להימשך עד שעה, תלוי במספר הנוסעים ובאמצעי האבטחה הקיימים.

למה לצפות בטרמינל 1

כשתגיעו לטרמינל 1, תחילה תצטרכו לבצע צ'ק-אין בדלפק הצ'ק-אין של חברת התעופה. לאחר מכן תצטרך לעבור דרך אבטחה, שיכולה להימשך עד שעה. לאחר שחרור האבטחה, תוכל לגשת לאולם ההמראות. אולם היוצאים הוא המקום בו תמצאו את שערי העלייה למטוס, חנויות, מסעדות ושירותים נוספים. תוכלו למצוא גם דלפקי מידע, שבהם תוכלו לקבל עזרה בכל שאלה שיש לכם.

השוואה מהירה

סוג טיסה זמן הגעה
בֵּיתִי 2 שעות
בינלאומי 3 שעות

חשוב לציין ששעות אלו הן רק קווים מנחים ושתמיד כדאי לבדוק עם חברת התעופה שלכם את המידע העדכני ביותר.

שאלות ותשובות

האם אני צריך לעבור דרך האבטחה בטרמינל 1?

כן, על כל הנוסעים לעבור דרך האבטחה לפני הכניסה לאולם ההמראות. תהליך זה יכול להימשך עד שעה, תלוי במספר הנוסעים ובאמצעי האבטחה הקיימים.

האם יש חנויות או מסעדות בטרמינל 1?

כן, ישנן מספר חנויות ומסעדות באולם היוצאים. תוכלו למצוא גם דלפקי מידע, שבהם תוכלו לקבל עזרה בכל שאלה שיש לכם.

האם טרמינל 1 פתוח 24 שעות ביממה?

כן, טרמינל 1 פתוח 24 שעות ביממה.

סיכום

טרמינל 1 הוא הטרמינל הבינלאומי המרכזי בנמל התעופה בן גוריון בישראל. זהו הטרמינל הגדול והעמוס ביותר בנמל התעופה, המטפל ברוב הטיסות הבינלאומיות. זהו גם הטרמינל היחיד שפתוח 24 שעות ביממה. משך הזמן שעליך להגיע לפני הטיסה תלוי במספר גורמים, כגון סוג הטיסה, חברת התעופה ונמל התעופה. ככלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה לטיסות פנים ושלוש שעות לפני הטיסה לטיסות בינלאומיות. כשתגיעו לטרמינל 1, תחילה תצטרכו לבצע צ'ק-אין בדלפק הצ'ק-אין של חברת התעופה. לאחר מכן תצטרך לעבור דרך אבטחה, שיכולה להימשך עד שעה. לאחר שחרור האבטחה, תוכל לגשת לאולם ההמראות. אולם היוצאים הוא המקום בו תמצאו את שערי העלייה למטוס, חנויות, מסעדות ושירותים נוספים. למידע נוסף על טרמינל 1, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן