how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן לוקח להקיף את כדור הארץ במטוס?

כמה זמן לוקח להקיף את כדור הארץ במטוס?

2023-06-19 11:03:00+02:00

מהו היקף כדור הארץ?

היקף כדור הארץ הוא 24,901.55 מיילים, או 40,075.16 קילומטרים. המשמעות היא שלמטוס ייקח כ-24,901.55 מיילים כדי להקיף את כדור הארץ. עם זאת, זה לא הגורם היחיד שמשפיע על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם.

גורמים המשפיעים על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. אלו כוללים:

  • מהירות המטוס
  • המסלול שנלקח
  • מספר העצירות
  • סוג המטוס
  • מזג האוויר

כמה זמן לוקח לטוס מסביב לעולם?

הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם תלוי בגורמים שהוזכרו לעיל. באופן כללי, לוקח בין 18 ל-24 שעות לטוס מסביב לעולם. זאת בהנחה שהמטוס טס במהירות של 500 קמ"ש ושאין עצירות.

מהירות המטוס

מהירות המטוס היא אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. ככל שהמטוס טס מהר יותר, כך ייקח פחות זמן לטוס מסביב לעולם. עם זאת, מהירות המטוס מוגבלת על ידי סוג המטוס ומזג האוויר.

המסלול שנלקח

גם המסלול שנלקח הוא גורם חשוב שמשפיע על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. אם המטוס טס מעל היבשה, זה ייקח יותר זמן מאשר אם הוא טס מעל האוקיינוס. הסיבה לכך היא שיש יותר מכשולים לנווט מעל היבשה.

מספר העצירות

מספר העצירות הוא גורם נוסף שמשפיע על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. אם המטוס עושה מספר עצירות, זה ייקח יותר זמן מאשר אם הוא טס ללא הפסקה. הסיבה לכך היא שהמטוס צריך לנחות ולהמריא מספר פעמים.

סוג המטוס

סוג המטוס הוא גם גורם חשוב המשפיע על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. מטוסים מסוימים מהירים יותר מאחרים, כך שייקח להם פחות זמן לטוס מסביב לעולם.

מזג האוויר

מזג האוויר הוא גם גורם חשוב שמשפיע על הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם. אם מזג האוויר גרוע, ייתכן שהמטוס יצטרך לטוס לאט יותר או לקחת מסלול ארוך יותר כדי למנוע מערבולות. זה יוסיף זמן לטיסה.

סיכום

לסיכום, לוקח בין 18 ל-24 שעות לטוס מסביב לעולם. זאת בהנחה שהמטוס טס במהירות של 500 קמ"ש ושאין עצירות. עם זאת, הזמן שלוקח לטוס מסביב לעולם יכול להיות מושפע מכמה גורמים, כמו מהירות המטוס, המסלול שנלקח, מספר העצירות, סוג המטוס ומזג האוויר. למידע נוסף על טיסה מסביב לעולם, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן