how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן לוקח לחתול להתרגל לבית חדש?

כמה זמן לוקח לחתול להתרגל לבית חדש?

2023-06-21 15:49:00+02:00

היכרות עם החתול שלך לבית חדש

מעבר לבית חדש יכול להיות חוויה מלחיצה עבור חתולים. חתולים הם יצורים של הרגל והם לא אוהבים שינויים. כאשר אתה עובר לבית חדש, החתול שלך יזדקק לזמן להסתגל לסביבה החדשה. אבל כמה זמן לוקח לחתול להתרגל לבית חדש? התשובה לשאלה זו תלויה בחתול האישי. חתולים מסוימים עשויים לקחת כמה ימים להסתגל לבית חדש, בעוד שאחרים עשויים לקחת שבועות או אפילו חודשים. חשוב להתאזר בסבלנות ולתת לחתול שלך את הזמן והמרחב שהם צריכים להסתגל.

הופך את המעבר לקל יותר

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על המעבר עבור החתול שלך. ראשית, ודא שלחתול שלך יש מקום בטוח ונוח בבית החדש. זה יכול להיות חדר או פינה בחדר שמיועדת רק לחתול שלך. ודא שהחלל שקט ומרוחק מכל רעשים חזקים או חיות מחמד אחרות. לאחר מכן, ודא שלחתול שלך יש את כל הפריטים המוכרים שלו בבית החדש. זה יכול לכלול את המיטה שלהם, צעצועים, עמוד גירוד וארגז החול. החפצים המוכרים האלה יעזרו לחתול שלך להרגיש יותר בנוח בבית החדש. לבסוף, ודא שלחתול שלך יש הרבה אהבה ותשומת לב. הקדישו זמן לשחק עם החתול שלכם ולתת לו הרבה חיבוקים. זה יעזור לחתול שלך להרגיש בטוח יותר בבית החדש.

היכרות עם החתול שלך לחיות מחמד אחרות

אם יש לכם חיות מחמד אחרות בבית החדש, חשוב להכיר אותן לחתול שלכם לאט. התחל על ידי שמירתם בחדרים נפרדים ואפשר להם להריח אחד את השני דרך הדלת. ברגע שהם נראים נוחים אחד עם השני, אתה יכול להתחיל לאפשר להם לבלות יחד באותו חדר. חשוב לפקח על כל האינטראקציות בין החתול שלך לבין חיות מחמד אחרות. ודא שלחתול שלך יש מרחב בטוח לסגת אליו אם הוא מרגיש המום.

סיכום

מעבר לבית חדש יכול להיות חוויה מלחיצה עבור חתולים. חשוב להתאזר בסבלנות ולתת לחתול שלך את הזמן והמרחב שהם צריכים להסתגל. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על המעבר, כמו מתן מרחב בטוח ונוח, פריטים מוכרים והרבה אהבה ותשומת לב. אם יש לך חיות מחמד אחרות בבית החדש, חשוב להכיר אותן לחתול שלך לאט ולפקח על כל האינטראקציות. לטיפים נוספים על עזרה לחתול שלך להסתגל לבית חדש, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן