how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה שוקל גרגר אורז? | ק"ג

כמה שוקל גרגר אורז? | ק"ג

2023-06-08 20:11:00+02:00

מהו משקלו של גרגר אורז?

גרגר אורז בודד שוקל כ-0.05 גרם. זה שווה ערך ל-0.00176 אונקיות או 0.00017 פאונד. כדי לשים את זה בפרספקטיבה, גרגר אורז הוא בערך 1/3 ממשקלו של מהדק נייר. אורז הוא מזון בסיסי לתרבויות רבות ברחבי העולם. זהו דגן רב תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים ולהשתמש בו במאכלים רבים. אורז הוא גם מקור עיקרי לפחמימות, החיוניות לאספקת אנרגיה לגוף.

כיצד משתווה משקלו של גרגר אורז לדגנים אחרים?

משקלו של גרגר אורז בודד נמוך בהרבה משאר הגרגרים. לדוגמה, גרגר חיטה בודד שוקל כ-0.15 גרם, שהם פי שלושה ממשקלו של גרגר אורז בודד. גרגר שעורה בודד שוקל כ-0.2 גרם, שהם פי ארבעה ממשקלו של גרגר אורז בודד.

כיצד משתווה משקלו של גרגר אורז למאכלים אחרים?

משקלו של גרגר אורז בודד נמוך בהרבה ממזונות אחרים. לדוגמה, גרגר סוכר בודד שוקל כ-0.2 גרם, שהם פי ארבעה ממשקלו של גרגר אורז בודד. גרגר מלח בודד שוקל כ-0.3 גרם, שהם פי שישה ממשקלו של גרגר אורז בודד.

סיכום

משקלו של גרגר אורז בודד קטן מאוד. זה הרבה יותר קל מדגנים אחרים ומזונות אחרים. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים המחפשים להפחית את צריכת הקלוריות שלהם או עבור אלה שמחפשים חטיף קל ומזין.

דעה אישית

אני חושב שזה מדהים איך למשהו כל כך קטן יכול להיות השפעה כה גדולה על התזונה שלנו. אורז הוא מקור נהדר לפחמימות וניתן להשתמש בו בכל כך הרבה מנות שונות. זוהי דרך מצוינת לקבל את אבות המזון שאתה צריך מבלי שתצטרך לצרוך הרבה קלוריות. בנוסף, הוא קל להפליא, מה שמקל על הובלה ואחסון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן