how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה שוקל האיש השמן בעולם?

כמה שוקל האיש השמן בעולם?

2023-06-10 08:43:00+02:00

מהו משקלו של האדם השמן ביותר בעולם?

האיש השמן ביותר בעולם הוא תואר שהחזיק בו אנשים רבים לאורך השנים. מחזיק השיא הנוכחי הוא חואן פדרו פרנקו, גבר מקסיקני ששקל 595 ק"ג (1,312 פאונד) מדהימים בשנת 2017. זהו המשקל הגבוה ביותר שנרשם עבור כל בן אנוש בהיסטוריה. עם זאת, חשוב לציין שזהו לא הפעם היחידה שמישהו נחשב לאדם השמן ביותר בעולם. למעשה, היו כמה אנשים שהחזיקו בתואר הזה לאורך השנים. שיאי גינס תיעד את משקלם של כמה מהאנשים הללו, כולל הדברים הבאים:

ג'ון ברואר מינוך

ג'ון ברואר מינוך היה גבר אמריקאי שהחזיק בתואר האיש השמן בעולם בשנים 1978 עד 1983. הוא שקל בשיאו 635 ק"ג (1,400 פאונד) מדהימים. הוא הצליח להוריד חלק ממשקל זה בעזרת תוכנית דיאטה ופעילות גופנית קפדנית, אך בסופו של דבר הוא מת ב-1983 עקב סיבוכים מהשמנתו.

מנואל אוריבה

מנואל אוריבה היה גבר מקסיקני שהחזיק בתואר האיש השמן בעולם משנת 2006 עד 2014. הוא שקל בשיאו 597 ק"ג (1,316 פאונד) מדהימים. הוא הצליח להוריד חלק ממשקל זה בעזרת תוכנית דיאטה ופעילות גופנית קפדנית, ולבסוף הוא מת ב-2014 עקב סיבוכים מהשמנתו.

פול מייסון

פול מייסון היה גבר אנגלי שהחזיק בתואר האיש השמן בעולם משנת 2010 עד 2014. הוא שקל בשיאו 544 ק"ג (1,200 פאונד) מדהימים. הוא הצליח להוריד חלק ממשקל זה בעזרת תוכנית דיאטה ופעילות גופנית קפדנית, ולבסוף הוא מת ב-2014 עקב סיבוכים מהשמנתו.

כיצד נמדד משקלו של האדם השמן בעולם?

משקלו של הגבר השמן בעולם נמדד במגוון שיטות. השיטה הנפוצה ביותר היא שימוש בסולם רפואי סטנדרטי. סולם זה מכויל למדידת משקלו של אדם עד לכמות מסוימת. לדוגמה, המשקל המשמש למדידת משקלו של חואן פדרו פרנקו היה מכויל למדידת עד 600 ק"ג (1,323 ליברות). בנוסף למשקל הרפואי הסטנדרטי, ישנן שיטות נוספות שניתן להשתמש בהן למדידת המשקל של השמן ביותר. אדם בעולם. אלה כוללים שימוש במאזן מנוף, שהוא משקל גדול המשמש למדידת משקל של עצמים גדולים כמו מכוניות או סירות. סוג זה של משקל משמש לעתים קרובות למדידת משקלו של אדם גדול מכדי להתאים למשקל רפואי סטנדרטי.

מדד מסת הגוף (BMI)

שיטה נוספת המשמשת למדידת משקלו של הגבר השמן בעולם היא מדד מסת הגוף (BMI). ה-BMI הוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל של אדם. זה מחושב על ידי חלוקת משקלו של אדם בקילוגרמים בגובהו במטרים בריבוע. BMI של 30 ומעלה נחשב להשמנה.

יחס מותן לירך

יחס המותן לירכיים הוא שיטה נוספת המשמשת למדידת משקלו של הגבר השמן בעולם. יחס זה מחושב על ידי חלוקת היקף המותניים של אדם בהיקף הירכיים שלו. יחס של 0.9 ומעלה נחשב כהשמנת יתר.

מדידת קפל עור

מדידת קפל העור היא שיטה נוספת המשמשת למדידת משקלו של הגבר השמן בעולם. שיטה זו כוללת מדידת עובי קפל עורו של אדם בנקודות שונות בגופו. המדידות משמשות לאחר מכן לחישוב אחוז השומן בגוף של אדם.

סיכום

משקלו של האיש השמן בעולם הוא הישג מרשים ותועד על ידי שיאי גינס. מחזיק השיא הנוכחי הוא חואן פדרו פרנקו, ששקל 595 ק"ג מדהים בשנת 2017. משקלו של האיש השמן בעולם נמדד במגוון שיטות, כולל משקל רפואי סטנדרטי, משקל מנוף. , מדד מסת הגוף (BMI), יחס המותניים לירכיים ומדידות קפל העור. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן